رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وظایف دستگاه های اجرایی برای مدیریت پسماند ابلاغ شد

17:42 - 17 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۵۱۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان:بر اساس مصوبه هیات وزیران، برخی از دستگاه های اجرایی موظف به اجرای اقدامات مربوط به مدیریت پسماند طی زمان بندی معین، شدند.
وظایف دستگاه های اجرایی برای مدیریت پسماند ابلاغ شدبه گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیات وزیران بدین شرح است:

1-تمامی دستگاه های مقرر در جدول پیوست شماره 1 که تایید شده به مهر دفتر هیات دولت است، موظف به اجرای اقدامات مربوط به مدیریت پسماند طی زمان بندی تعیین شده هستند.

2- تجهیزات و تاسیسات تخصصی مدیریت پسماند تا پایان سال 1395 از پرداخت سود بازرگانی معاف می شوند.

3- فهرست تجهیزات و تاسیسات تخصصی مدیریت پسماند به پیشنهاد مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب کمیسیون موضوع ماده 1 آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات می رسد.

4- اعتبارات مورد نیاز اجرای مدیریت مطلوب پسماندهای تولیدی در کلان شهرها به شرح جدول پیوست شماره 2 که تایید شده به مهر دفتر هیات دولت است، از محل منابع دولتی پس از پیش بینی در لوایح بودجه سنواتی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در حدود اعتبارات مصوب مربوط و از محل سایر منابع با رعایت قوانین و مقررات مربوط تامین می شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، این مصوبه را 9 خرداد 94 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ کرد.

برای مشاهده جدول زمان بندی می توان به پایگاه اطلاع رسانی www.dolat.ir مراجعه کرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *