رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن تجاری فردیس

11:16 - 25 تير 1398
کد خبر: ۵۳۳۶۷۶
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن تجاری با اعتراف به ۵۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن تجاری فردیسبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ"بیژن جنتی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن تجاری در سطح شهرستان فردیس، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری کلانتری‌های سطح حوزه، با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر برای پیشگیری از سرقت و از طرفی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خودرو مزدا وانتی شدند که سارق به وسیله آن اقدام به سرقت می‌کرد.

جنتی خاطر نشان کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند متهم قصد فروش یکی از ابزار آلات سرقتی را در سایت دیوار دارد که با ترتیب دادن یک قرار صوری، خودرو سارق را شناسایی و بلافاصله نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهم به ۵۵ فقره سرقت با مشارکت همدست خود اعتراف کرد که وی نیز با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به شیوه و روش سرقت متهمان اظهار کرد: متهمان از روش‌های مختلفی از جمله باز کردن درب شیشه میرال مغازه با پیچ گوشتی و تخریب حفاظ و کرکره مغازه‌ها با دیلم و.. برای سرقت خود استفاده می‌کردند.

به گفته وی با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی ۵۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *