رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موزس و لوکاکو در صدر لیست خرید کونته برای اینتر

14:30 - 02 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۰۰۶۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» از علاقه اینتر به جذب لوکالو و ویکتور موزس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در گزارشی از علاقه آنتونیو کونته به جذب ویکتور موزس بال نیجریه‌ای فنرباغچه و روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی منچستریونایتد خبر داد. رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند آنتونیو کونته با قراردادی سه ساله با دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون یورو در تابستان پیش‌رو جانشین لوچانو اسپالتی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، هر دو بازیکن در حال حاضر در لیست علاقمندی‌های آنتونیو کونته قرار دارند. ویکتور موزس بال چلسی که در حال حاضر به طور قرضی برای فنرباغچه بازی می‌کند سابقه همکاری با کونته را در چلسی دارد. همچنین کونته در زمان سرمربیگری‌اش در چلسی پیش از پیوستن لوکاکو به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۷ علاقه زیادی به جدب این مهاجم ۲۶ ساله داشت.

جذب ویکتور موزس که قرارداد قرضی ۱۸ ماهه با فنرباغچه دارد و تا ماه ژانویه ۲۰۲۰ اعتبار دارد، کار آسانی به نظر نمی‌رسد و اینتر اگر خواهان جذب موزس است باید با این باشگاه ترکیه‌ای هم مذاکره کند.

«اسکای اسپورت» در ادامه خبر داد، به نظر می‌رسد روملو لوکاکو جایگزین مائورو ایکاردی ۲۶ ساله در اینتر خواهد شد. همچنین بنابر داعای روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» اینتر برای جذب لوکاکو پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی و معاوضه با ایوان پریشیچ کروات را به مدیران باشگاه منچستریونایتد داده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *