رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مردم باید دلایل نتایج ضعیف استقلال را بدانند/ همه چیز در زمین اتفاق نمی‌افتد

14:02 - 04 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۵۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال استقلال بر این باور است که مردم بدانند چرا استقلال نتایج بدی در لیگ گرفت.
سجاد شهباززاده با اظهار خوشحالی از دعوت دوباره به تیم ملی در پاسخ به سوالات خبرنگار میزان گفت: این خبر خوشحال‌کننده‌ای است و این روزها که از لحاظ روحی در شرایط خوبی نبودم، می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد. متاسفانه فصل ما با استقلال خوب تمام نشد و همه چیز دست خدا است و امیدوارم به تیم ملی خدمت کنم.
چند هفته‌ای بود که برای استقلال گل نزده بودی و در اواسط نیم‌فصل دوم عده‌ای از تو انتقاد کردند.در این باره چه صحبتی داری؟
متاسفانه برخی آمدند و انتقاد کردند ولی عدم گلزنی من در چند بازی با افت استقلال همزمان شد. بعضی‌ وقت‌ها با یک هافبک وسط نمی‌شد که در هر بازی گلزنی کرد. این حرف‌ها هم که می‌گفتند من گل نمی‌زنم در عملکردم تاثیر گذاشت.
اما ظاهرا در پست تخصصی‌ات بازی نمی‌کردی.
من در کل فصل در بازی‌های زیادی مهاجم نبودم و این اواخر هم تیم خوب کار نمی‌کرد و من هم گل نمی‌زدم. البته من از پست بازی‌ام ناراضی نبودم و هدفم این بود که برای استقلال خوب کار کنم.
چطور شد دربی را باختید؟
در این بازی هم مثل چند بازی آخر بد بازی نکردیم و مردم بازی خوبی را دیدند. پرسپولیس هم آنقدر از ما برتر نبود که برنده شود. فکر می‌کنم روی ضربات آزاد ناهماهنگ کار کردیم و این کار ما را سخت کرد.
امسال دوبار مقابل پرسپولیس به میدان رفتی که در هر دو مسابقه شکست خوردی، نظرت چیست؟
واقعا تجربه تلخی بود و ما شرمنده هواداران هستیم اما اطمینان می‌دهم بازیکنان استقلال با تمام وجود کار کردند و من دوست دارم مردم بدانند همه چیز در زمین اتفاق نمی‌افتد. خیلی مسائل به امکانات برمی‌گردد و حتی قبل از ورود به زمین باید مسائلی رخ دهد تا یک بازیکن موفق شود. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی وقتی دو سال است استقلال و پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گیرند این موضوع فراتر از بحث مربی و بازیکن است. ما بهترین کادر فنی را داشتیم ولی از لحاظ امکانات دچار مشکل بودیم. یکسری مسائل باید از لحاظ نگرش امکاناتی و مدیریتی تغییر کند. استقلال نباید چنین امکاناتی داشته باشد و من دوست دارم مردم بدانند که چرا استقلال نتایج بدی گرفت. البته از همه مردم عذرخواهی می‌کنم ولی فوتبال 90 دقیقه بازی در داخل زمین نیست و مسائل دیگری باید دست به دست هم بدهد تا یک تیم موفق شود.
پایان پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *