کسی که هنوز عرق دوران بوکسوری‌اش خشک نشده نباید در خصوص مربیگری حرف بزند/ هیچ مشکلی با علی‌اکبری ندارم

13:28 - 09 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۳۶۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
علیرضا استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: متاسفم برخی دوستان که هنوز عرق دوران بوکسوری آنها خشک نشده ادعای مربیگری دارند و به بزرگتر خود بی‌احترامی می‌کنند.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص نتایج تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: پیش از این حرفهایم را در این خصوص زده‌ام و وقتی یک تیم بعد از ۲۰ ماه نتیجه نمی‌گیرد نیازی نیست زیاد درباره عملکرد آن نظر داد. فکر می‌کنم همایون امیری بهترین تحلیل را از نتایج تیم ملی داشت.

وی در خصوص اینکه آیا او پس از عدم کسب سهمیه المپیک از جامعه بوکس عذرخواهی نکرده است، گفت: من پس از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در یک برنامه تلویزیونی از مردم و جامعه بوکس عذرخواهی کردم و با اینکه ابقا شدم، تصمیم گرفتم تیم را به مربی دیگری بسپارم، اما من فقط ۵ ماه تیم را تمرین دادم و مثل برخی‌ها پس از ۲۰ ماه در دو رویداد اسیایی به یک برنز بسنده نکردم.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه اخلاق مداری اصل اول مربیگری است، افزود: متاسفم برخی دوستان که هنوز عرق دوران بوکسوری آنها خشک نشده ادعای مربیگری دارند و به بزرگتر خود بی‌احترامی می‌کنند. به خاطر آرامش بوکس ایران بیش از این حرفی نمی‌زنم، چون موفقیت بوکس برای من از هرچیزی مهمتر است.

استکی در واکنش به خبر قطع همکاری با امیر علی اکبری خاطرنشان کرد: امیر دوست من است و با هم در ارتباط هستیم، اما مطمئن هستم او بدون من هم در ادامه مسیر حرفه‌ای خود موفق خواهد بود. به هر حال هر مربی و فایتری قرار نیست تا اخر عمر با هم کار کنند و مطمئن باشید هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *