رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی نسل جوان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب نسبت به گذشته بیشتر شده است

13:46 - 03 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۲۵۰
خبرگزاری میزان: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وضعیت امروز جوانان جامعه ما از گذشته بهتر است و آمادگی نسل جوان ما نسبت به نسل جوان گذشته برای دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های مقدس آن بیشتر شده است.
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، وضعیت امروز جوانان جامعه را مطلوب‌تر از دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد:وضعیت امروز جوانان جامعه ما از گذشته بهتر است و آمادگی نسل جوان ما نسبت به نسل جوان گذشته برای دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های مقدس آن بیشتر شده است.

وی ادامه داد: اگرچه ممکن است در بخشی از جامعه برخی مظاهر فساد دیده شود، اما مجموع جامعه ما یک جامعه متدین، دلباخته به اهل بیت، عاشق نظام اسلامی و علاقه‌مند به آرمان‌های امام راحل است.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: امروز جوانان ما در چارچوب فرمایشات و رهنمودهای رهبری، آماده انجام هر نوع ایثار و فداکاری در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: آمادگی‌ای که در نسل جوان ما وجود دارد بیانگر این است که آرمان‌های شهدا در دل و جان ملت ما همچنان که در گذشته وجود داشته، امروز هم وجود دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه آرمان‌های شهدا در جامعه ما موج می‌زند، اظهار داشت: اگرچه ممکن است در بین برخی افراد چه در رده مسئولین و چه در رده‌های دیگر این آرمان‌ها و ارزش‌ها وضعیت و برجستگی گذشته را نداشته باشد، اما توده مردم و بخش عمده ای از مسئولین آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس را حفظ کرده‌اند و همچنان آماده ایثار و جانفشانی هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *