نشست‌ استانداران دولت نهم و دهم به صورت مستمر برگزار می‌شود

12:36 - 02 خرداد 1394
کد خبر: ۵۰۷۸۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: استاندار سابق تهران گفت: نشست‌های مشترک میان استانداران و فرمانداران دولت نهم و دهم هرچند وقت یکبار برگزار می‎شود و مسائل مختلف داخلی و بین‎المللی در این نشست‌ها مورد بررسی قرار می‎گیرد.
مرتضی تمدن استاندار سابق تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان اظهار کرد: انتشار برخی از اخبار مبنی بر برگزاری همایش سراسری استانداران دولت نهم و دهم با حضور محمود احمدی‌نژاد در رسانه‌های خبری صحت ندارد و کذب محض است.

وی افزود: طبق روال سال‌های گذشته استانداران در دولت‌های مختلف همواره پس از اتمام کار آن دولت نشست‌های درون گروهی را با یکدیگر برگزار می‌کنند که این روال در بین استانداران دولت نهم و دهم نیز وجود دارد.

استاندار سابق تهران تاکید کرد: نشست‌های مشترک میان استانداران و فرمانداران دولت نهم و دهم هرچند وقت یکبار برگزار می‎شود و مسائل مختلف داخلی و بین‎المللی در این نشست‌ها مورد بررسی قرار می‎گیرد.

تمدن با اشاره به اینکه این نشست‌ها بدون حضور محمود احمدی‌نژاد انجام می‌شود تصریح کرد: انتظار می‎رود رسانه‎های خبری نسبت به درج اخبار و رویدادهای خبری دقت نظر بیشتری را به کار ببندد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‎های دوره‌ای میان استانداران و حتی مقامات دولت‌ها در ادوار مختلف امری طبیعی است لذا نباید اجازه داد برخی از عناصر نسبت به برگزاری چنین نشست‌هایی واکنش منفی نشان دهند و افکار عمومی را دچار آشفتگی نمایند.

گفتنی است پیش از این برخی از رسانه‌های خبری از برگزاری همایش 600 نفری استانداران و فرمانداران دولت نهم و دهم با حضور محمود احمدی‌نژاد خبر داده بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *