حسن رحیمی انگیزه‌ای برای کشتی گرفتن ندارد/ نمی‌توانیم کسی را مجبور کنیم کشتی بگیرد

10:02 - 03 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۶۱۰۳
حسن حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: شرایط به گونه‌ای شده که کشتی گیر مطرحی مثل حسن رحیمی انگیزه‌ای برای ادامه ندارد.

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص غیبت حسن رحیمی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: حسن رحیمی در اردو‌های قبلی تمرینات منظمی را پشت سر گذاشت و از نظر جسمانی در شرایط نسبتا خوبی قرار داشت، اما به دلایلی نامعلوم در آخرین اردوی تیم ملی که از اواخر بهمن ماه آغاز شده است حضور پیدا نکرد و متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های فراوانی که داشته‌ایم تاکنون نتوانسته‌ایم با او ارتباط تلفنی برقرار کنیم و دلیل غیبتش در اردوی اخیر را جویا شویم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان در ادامه گفت: سال‌هاست که حسن رحیمی را می‌شناسم و ارتباط نسبتا خوب و نزدیکی بین ما برقرار است؛ به همین دلیل تا حدودی در جریان مشکلاتش هستم و می‌دانم که از دست مسئولان کشورمان گلایه‌هایی دارد که بار‌ها به آنها اشاره کرده است و جوابی از طرف مسئولان دریافت نکرده است. رحیمی سال‌هاست که در اردو‌های تیم ملی زحمت می‌کشد و عرق می‌ریزد تا در رقابت‌های جهانی و المپیک برای کشورمان افتخار آفرینی کند و علی‌رغم تمام افتخاراتی که برای کشورمان به دست آورده است، هنوز از نظر مالی تامین نیست و حتی شغلی هم ندارد که بتواند هزینه‌های زندگی‌اش را تامین کند. ورزشکاری مثل حسن رحیمی نباید دغدغه‌ای غیر از کشتی داشته باشد، اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که کشتی گیر مطرحی مثل حسن رحیمی انگیزه‌ای برای ادامه ندارد.

وی تصریح کرد: کادرفنی تیم ملی تا جایی که بتواند سعی می‌کند تا قهرمانان کشورمان را در مسیر قهرمانی حفظ کند و برای نمونه می‌توانم به نام مهدی تقوی، رضا یزدانی و حتی کمیل قاسمی اشاره کنم که مدتی را از کشتی دور بوده اند، اما توسط کادرفنی به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند تا شرایطی را برای احیا و بازگشت آنها به کشتی فراهم کنیم، اما نمی‌توانیم کسی را مجبور کنیم تا بماند و کشتی بگیرد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی را برای رحیمی در نظر گرفته‌ایم که در فرصتی مناسب و در صورتی که بتوانیم با او ارتباط برقرار کنیم، آنها را مطرح خواهیم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *