رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همکاری "اسلام آباد" با تهران راهکار نابودی تروریست ها است

16:30 - 06 فروردين 1398
کد خبر: ۴۹۴۶۵۲
سیاستمدار ارشد پاکستانی و عضو سابق مجلس سنای این کشور با محکوم کردن حمله تروریستی زاهدان تاکید کرد، همکاری مشترک پاکستان با جمهوری اسلامی ایران راهکار اصلی برای مقابله با تروریست ها در مرز مشترک است.

به گزارش گروه بین الملل ، سید طاهر حسین مشهدی افزود: پاکستان و ایران باید با همکاری مشترک عناصر تروریستی در مناطق مشترک مرزی را نابود کنند.

وی افزود، عناصری که در نوار مشترک مرزی ایران و پاکستان دست به جنایت می زنند، از بدترین نوع سازمان های تروریستی هستند و نباید تحت هیچ شرایطی به آنان اجازه چنین اقدامات غیرانسانی داده شود.

مشهدی تاکید کرد: مخفی گاه های تروریست ها باید نابود و بیشتر از آن حامیان مالی این جنایت کاران را باید شناسایی و رسوا کرد زیرا تنها هدف آنان تخریب روابط دوستانه و برادرانه ایران و پاکستان است.

سناتور سابق پاکستان گفت: تروریست ها جز جنایت و اقدامات غیرانسانی به چیزی فکر نمی کنند بنابراین لازم است با اتخاذ اقدامات موثر در دو طرف مرزها، جلوی این عناصر شیطانی را گرفت.

وی خاطر نشان کرد، روابط گرم و نزدیکی میں مردم ایران و پاکستان برقرار است که باید آن را بیشتر تقویت کرد، حملات تروریستی شایسته دو کشور نیست و دولت های ایران و پاکستان باید اقدامات امنیتی بیشتری را برای دفع تحرکات تروریستی انجام دهند.

سید طاهر حسین مشهدی گفت، متاسفانه پول هایی که از سمت عربستان به منطقه سرازیر می شود و همچنین چالش بزرگ تجارت مواد مخدر در افغانستان باعث شده تا تروریست ها در منطقه جولان بدهند.
وی با اشاره به اقدامات شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد، تروریست ها در مرزهای مشترک ایران و پاکستان که هدفی جز ویرانگری ندارند و به شدت از خارج حمایت مالی می شوند.
انتهای پیام//



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *