رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستور وزیر بهداشت به منظور خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت بیماران

16:00 - 21 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۲۹۴۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی بر اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکاران در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه جامعه ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی به حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، جان بابایی، معاون درمان، رییسی، معاون بهداشت، توکلی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بر اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکاران در سراسر کشور تاکید کرد.

نمکی در این ابلاغ تاکید کرده است به منظور اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور، ضروری است شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن‌های علمی و یا سازمان‌های مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود.

وزیر بهداشت همچنین تعریف و اجرایی شدن داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی را مورد تاکید قرار داده است.

متن این ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای حریرچی، قائم مقام محترم وزیر و معاون کل وزارت بهداشت
جناب آقای جان بابایی، معاون محترم درمان
جناب آقای رییسی، معاون محترم بهداشت
جناب آقای توکلی، مشاور محترم وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
جناب آقای جهانپور، سرپرست محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

پیرو مذاکرات حضوری جهت اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور ضروریست موارد ذیل پیگیری شود:

۱. شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن‌های علمی و یا سازمان‌های مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود. اسامی افراد پیشنهادی قبلا به اینجانب اعلام گردد.

۲. شورای نظارت و ارزیابی مرکزی با حضور نماینده محترم سازمان نظام پزشکی، نماینده محترم مجمع انجمن‌های علمی، معاون محترم درمان، معاون محترم بهداشت، مدیرکل محترم بازرسی و دو نفر با معرفی اینجانب تشکیل شود.

۳. سازوکار مناسب جهت نظارت مستمر بر دستگاه‌های تحت مدیریت تنظیم و ارائه گردد.

ضررویست داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی تعریف و اجرایی شود.
به کارگیری کلیه ظرفیت‌ها همچون تبادل پیامک با ارباب رجوع، نصب صندوق در مراکز مهم و تعیین رابط جهت انتقال موارد به شورا‌های نظارت استانی و مرکزی موثر خواهد بود. امیدوارم ظرف یک هفته آتی نحوه اعمال موارد فوق را توسط همکاران ارجمند دریافت کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *