"معلولین پاکستانی" وسایل مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند

14:30 - 11 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۴۵۸
دولت پاکستان در راستای حمایت از افراد معلول تصمیم گرفته است وسایل مورد نیاز این افراد را به صورت رایگان برای آنان فراهم کند.

به گزارش گروه بین الملل به نقل از داون نیوز، دولت اسلام آباد با هدف حمایت از اقشار محروم و معلولین در نظر دارد وسایل مورد نیاز این افراد را به صورت رایگان فراهم سازد.

گزارش ها حاکی است 25 قلم وسیله و کالای مورد نیاز افراد معلول پاکستانی به صورت رایگان برای آنان مهیا خواهد شد.

عون عباس مدیر عامل سازمان اموال عمومی پاکستان در این خصوص گفت: در نخستین بخش از اجرای این طرح، معلولینِ 12منطقه هدف که بالغ بر 10 هزار نفر هستند می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای لایحه تصویب شده توسط سازمان بهداشت جهانی که 196 کشور جهان را مکلف به حمایت از معلولین کرده بود اجرا می‌شود.

عون عباس افزود: این طرح توسط پاکستان به سازمان بهداشت جهانی ارائه شد و کشورهایی مانند چین، آلمان و آمریکا از آن حمایت کردند.

مدیر عامل سازمان اموال عمومی پاکستان اظهار داشت: ابزار آلاتی که به معلولین ارائه می شود وسایلی هستند که آنها برای حرکت و کارهای اولیه به آن نیاز دارند.

وی گفت: به زودی تمام معلولین پاکستانی می توانند از خدمات این طرح بهره مند شده و وسایل مورد نیاز خود را به صورت رایگان تحویل بگیرند.

این مسئول پاکستانی افزود: بودجه مورد نیاز برای این طرح فراهم شده است و ما مشکلی برای تامین مایحتاج معلولین نداریم.

پیش از این نیز دولت پاکستان از ساخت بیمارستان های جدیدی در شهرهای مختلف این کشور خبرداده و اعلام کرده بود: تلاش اسلام آباد این است که همه به پزشکان متخصص دسترسی داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *