نیروی انتظامی، روند رو به رشدی دارد/ ناجا مقتدرانه با هنجارشکنان برخورد می‌کند

23:07 - 05 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۸۲۵۴
جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس، مسئول امنیت جامعه است و باید با مردم متواضع و فروتن باشد و با کسانی که امنیت جامعه را به هم می‌زنند، مقتدرانه عمل کند.

به گزارش گروه جامعه سردار ایوب سلیمانی در همایش یک روزه روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر، اظهارداشت: پلیس اسلامی باید بی قرار خدمت و دلسوز مردم بوده و در جامعه نماد عدالت و انصاف باشد، و با آمادگی و هوشیاری به موقع و بجا و در زمان مناسب حضور پیدا کند و این تکلیف الهی و ملی ما است.

وی با بیان اینکه پلیس باید در جامعه مقتدر باشد، گفت: ما مسئول امنیت جامعه هستیم و باید با مردم متواضع و فروتن باشیم و با کسانی که امنیت جامعه را به هم می‌زنند، مقتدرانه عمل کنیم.

سردار سلیمانی عنوان کرد: پلیس، امین جامعه و مجری قانون است، رفتارش باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و نباید با مردم با تحکم برخورد کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: این افتخاری است برای پلیس که امروز بگوید دفاتر مشاوره و مددکاری ما در کلانتری‌ها بخش عمده‌ای از اختلافات را به مصالحه تبدیل می‌کنند.

وی گفت: استان بوشهر با تلاش‌های خوب و موثر در طول یک سال گذشته، در حوزه کاهش جرایم و صیانت از کارکنان، موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه استان بوشهر در بین استان‌های کشور تراز‌های خوبی نصیب خود کرده، افزود: میزان رضایتمندی مردم از کلانتری و پاسگاه‌ها در این استان نسبت به معدل کل کشور خیلی خوب ارزیابی شده است.

سردار سلیمانی گفت: ۹۴ درصد کسانی که به کلانتری‌ها مراجعه کرده و یا درخواست فوریت‌های پلیسی داشتند از عملکرد پلیس استان راضی بودند، که این معدل در کشور حدود ۷۷ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه استان بوشهر در زمینه رفتار مناسب کارکنان کلانتری‌ها با ارباب رجوع جزء استان‌های برتر است، اظهار داشت: در مجموع این استان روند رو به رشد خیلی خوبی داشته که امیدواریم در آینده این امر ادامه یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بوشهر جزء استان‌های کم مسئله است، عنوان داشت: جرایم و شرارت در این استان خیلی کم و عدد بسیار پایینی دارد و این موضوع با فرهنگ، شخصیت و اصالت مردم این استان ارتباط مستقیم دارد.

سردار سلیمانی گفت: نیروی انتظامی بحمدلله در مجموع روند رو به رشدی داشته و جزء سازمان‌هایی است که در کشور پیشرفت آن طی دو دهه گذشته هیچ وقت متوقف نشده و این به دلیل آن است که تنها سازمانی است که همیشه و همه جا در حال ماموریت بوده و این ماموریت‌ها مجموعه سازمان را پخته‌تر می‌کند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی در نظرسنجی‌های سراسری به عنوان دومین سازمانی است که در کشور بالاترین نمره را کسب کرده، در صورتی که اولین سازمانی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: انقلاب ما با خواست و اراده الهی و با همت مردم و هدایت امام شروع شد و این سلسله تداوم خواهد داشت تا به دست صاحب اصلی اش برسد؛ مردم ایران، ولایتمدار، دیندار و دشمن ستیز هستند و کشورشان را دوست دارند و ما نیز باید خدمتگزار صادق این ملت شریف باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *