دستگیری اعضای باند سارقان مطب‌های پزشکی در شهر ری

6:00 - 01 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۷۰۵۲
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت از مطبان پزشکی شهر ری خبر داد و گفت: این متهمان علاوه بر ۴ فقره سرقت از مطلب پزشکان مرتکب به یک فقره سرقت از منزل شده اند.

سرهنگ کرم یوسفوند در گفتگو با خبرنگا گروه جامعه اظهار داشت: با وقوع ۴ فقره سرقت از مطب پزشکان در شهر ری شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از سرنخ‌های به دست آمده، مشخص شد که سرقت توسط اعضای یک باند اتفاق افتاده است، ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران به دست آوردند که مخفیگاه متهمان در مهر شهر کرج و پردیس کرج می‌باشد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی در ۳ عملیات هماهنگ و منسجم هر ۳ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در همان بازجوئی اولیه علاوه بر ۴ فقره سرقت از مطب پزشکان به یک فقره سرقت از منزل نیز اعتراف کردند.

یوسفوند در خصوص سرقت از منزل توسط متهمان، توضیح داد: متهمان پس از اینکه مدتی منزل مسکونی مالباخته را تحت نظر گرفتند متوجه شدند که این زن و مرد به تنهایی زندگی می‌کنند و در ساعتی از روز فقط این یک زن در منزل حضور دارد که بلافاصله پس از خروج مرد از منزل، وارد منزل مالباخته شده و با بستن دست و پای همسرش، حدود ۸۰ میلیون تومان طلا سرقت کرده اند.
وی نشان کرد: متهمان برای شناسایی جرائم مشابه در اختیار پایگاه پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *