۹۵ زندانی در همدان همزمان با دهه کرامت آزاد شدند

10:30 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۹۵ زندانی در همدان همزمان با دهه کرامت آزاد شدند
مدیرکل زندان‌های استان همدان با اشاره به ۹۵ زندانی که شرایط آزادی را در کمیسیون عفو بدست آورده بودند، گفت: همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید و پرچم مقدس ثامن‌الحجج به زندان، به‌مناسبت دهه کرامت آزاد شدند.

خبرگزاری میزان- حمزه بروجنی با اشاره به اینکه ۹۵ زندانی که حکم آزادی خود را دریافت کردند از مراکز همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند هستند، افزود: مراجع قضایی با مرخصی ۷۵۶ زندانی که شرایط لازم را داشتند، موافقت کردند.

وی با بیان اینکه ورود بیرق امام هشتم حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) حال و هوای معنوی به زندان داده بود، ادامه داد: سفرای آستان قدس در بازدید از زندان‌ها، از فعالان فرهنگی که در جهت گسترش معنویت در زندان‌ها تلاش می‌کنند، تقدیر کردند.

مدیرکل زندان‌های همدان همچنین از اعطای نشان کاروان آستان قدس رضوی به زندان‌های همدان، تویسرکان، نهاوند و ملایر به دلیل تلاش برای جلب رضایت شاکیان بخصوص در زمینه قصاص و تقلیل احکام زندانیان اهدا شد.

وی یادآور شد: سفرای آستان قدس همچنین در این بازدید‌ها از بستر‌سازی در زندان‌ها در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی و تلاش در جهت بازگشت سلامت روحی و معنوی زندانیان و ابراز ندامت آنان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *