دادستان همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی این استان بازدید کرد

10:38 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۲۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی این استان بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی این استان بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان این اردوگاه به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- عباس نجفی به همراه حمزه بروجنی مدیرکل زندان‌های استان همدان به منظور بررسی فضای فیزیکی و زیرساخت‌های موجود و همچنین توسعه کمی و کیفی اشتغال برای زندانیان اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی به مدت ۳ ساعت از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در جریان این بازدید که با همراهی عبدکوند دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل زندان‌های استان همدن انجام شد، اقدامات اصلاحی و تربیتی زندانیان در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اشتغال از نزدیک مورد مورد رصد قرار گرفت.

لازم به ذکر است با موافقت دادستان مرکز همدان، تمامی اعضای گروه سرود اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان به دلیل اجرای زیبای صلوات خاصه امام رضا (ع) و سرودی با همین مضمون، ۸ روز مرخصی تشویقی دریافت کردند.

دادستان همدان همچنین با حضور در اندرزگاه نگهداری مجرمین مواد مخدر به صورت چهره به چهره با تمامی زندانیان این مرکز دیدار به درخواست‌ها و ابهامات قضایی آن‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *