بازدید رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و اهالی رسانه از آخرین وضعیت عمرانی آزادراه شهید شوشتری؛ افتتاح پروژه تایک‌سال آینده

9:58 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۹۶۸
بازدید رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و اهالی رسانه از آخرین وضعیت عمرانی آزادراه شهید شوشتری؛ افتتاح پروژه تایک‌سال آینده
تور بازدید از آخرین وضعیت عمرانی آزادراه شهید شوشتری با حضور رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و اهالی رسانه برگزار شد که طی آن از فواصل مختلف و مقاطعی این پروژه عمرانی بازدید به عمل آمد.

خبرگزاری میزان _ تور بازدید از آخرین وضعیت عمرانی آزاد راه شهید شوشتری صبح امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور حجت اسلام و المسلمین سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

طی این مراسم از فواصل مختلف و مقاطعی از این پروژه عمرانی بازدید به عمل آمد.

در حاشیه این بازدید هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بیان کرد: تعداد ماشین‌آلات و زیرساخت‌های پروزه افزایش یافته تا طبق وعده فاز اول را که به بزرگراه بسیج متصل می‌شود بهربردا‌ی کنیم.

وی افزود: نکته مهم اتصال فاز اول پروژه به بزرگراه بسیج است که قصد داریم با بازنگری طرح، زمان بهره‌برداری را کاهش دهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه تا یک‌سال آیند این پروزه نهایی خواهد شد بیان کرد: زیر گذر‌های نظامی، زیرگذر کلهر و... از جمله تغییراتی بود که باید در پروژه اعمال می‌شد که همگی یک به یک انجام شد.

در ادامه این نشست مهدی صداقتی نیز گفت: ما ۳ ماه پر فشار را در پروژه کمربندی شهید شوشتری از سرگذرانیم و اکنون شاهد فعالیت پروژه در همه جبهه‌ها هستیم.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ فاز یک پروژه را تکمیل خواهیم کرد، این آزادراه رینگ شرقی تهران و یک کلان پروژه است و با بهره برداری آن تغییر شگرفی در کیفیت زندگی مردم خواهد افتاد.

بازدید رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و اهالی رسانه از آخرین وضعیت عمرانی آزادراه شهید شوشتری؛ افتتاح پروژه تایک‌سال آینده

صداقتی درباره مراحل بهره‌برداری پروژه تصریح کرد: ۹ کیلومتر را در سال جاری ارائه خواهیم کرد، اما برای افتتاح ۷ کیلومتر دیگر آن مشکلاتی وجود دارد و گرفتار معارضین است و متاسفانه اهداف کلان ترافیکی ما بدون این ۷ کیلومتر باقی مانده محقق نخواهد شد.

۹۰ درصد از مشکل پروژه مربوط به معارضین تاسیساتی و ملکی است

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز با تبریک دهه کرامت درباره مشکلات پروژه شوشتری بیان کرد: پس از ورود متوجه شدیم بحث معارضین تاسیساتی و ملکی بیش از ۹۰ درصد مشکلات ماست و تنها ده درصد از مشکلات مهندسی است.

وی با تقدیر از روحیه جهادی شهردار تهران و ارتباط خوب شهردار با دولت و دیگر نهاد‌های نظامی افزود: کار عمرانی امر پیچیده‌ای نیست، اما معارضین از توان تیم‌های تخصصی شهرداری خارج بوده است، بیرون شهر و کمربندی نباید چنین معارضینی داشته باشد.

آقامیری گفت: فاز دوم شهید بروجردی امسال افتتاح می‌شود و عظیم پروژه تقاطع غیر هم‌سطح یادگار امام (ره) نیز اتفاق مهمی است که امیدواریم در سال آتی به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه امور عمرانی فعال شهر است، تصریح کرد: در گوشه گوشه شهر انواع و اقسام پروژه‌های عمرانی در دست احداث است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *