رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: نظارت الکترونیکی بر پروژ‌ه‌های عمرانی شرکت گاز جدی گرفته شود

11:46 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۸۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: نظارت الکترونیکی بر پروژ‌ه‌های عمرانی شرکت گاز جدی گرفته شود
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بر صیانت از طرح‌ها و شبکه‌های گازرسانی تاکید کرد و گفت: نظارت الکترونیک بر پروژ‌ه‌های عمرانی شرکت گاز از ابتدای کار جدی گرفته شود.

خبرگزاری میزان - رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: نظارت الکترونیک بر پروژ‌ه‌های عمرانی شرکت گاز از ابتدای کار جدی گرفته شود، زیرا این اقدام موجب صیانت و حراست از طرح‌ها و شبکه‌های گازرسانی خواهد شد.

وی از فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم گازرسانی در استان ابراز رضایت کرد و ادامه داد: وجود زیرساخت‌های لازم در استان زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم می‌کند و رضایت عمومی جامع را افزایش می‌دهد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: در قرارداد با پیمانکاران توجه به جزئیات مهم است به‌گونه‌ای که قراردادی متعادل منعقد شود و نظارت بر انجام آن به‌طور دقیق صورت پذیرد.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری استان، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز استان ارائه کرد.

اقدامات لازم جهت برطرف شدن ناترازی گاز در استان، گازرسانی به تمامی روستا‌های استان و مشارکت در پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان از مهمترین محور‌های گفت‌وگوی رحمان محمودی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *