گفت‌وگو|

فنونی‌زاده: اوسمار یک برزیلی جسور است/ نصف مالکان پرسپولیس دچار مشکلات مالی هستند

1:34 - 07 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۹۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فنونی‌زاده: اوسمار یک برزیلی جسور است/ نصف مالکان پرسپولیس دچار مشکلات مالی هستند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی شرایط خاصی دارد و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند تبعات زیادی داشته باشد، اما اوسمار یک برزیلی جسور است و به راحتی تیم را عقب نمی‌کشد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آینده پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی، اظهار داشت: هیچکدام از تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم جام حذفی به صورت تصادفی صعود نکرده‌اند. آلومینیوم از تیم‌های خوب لیگ برتر است و از همان اول نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. به نظرم بازی جذابی را در اراک شاهد خواهیم بود.

*نباید ترس بازی مقابل سپاهان را در ذهن داشته باشیم

وی در این رابطه افزود: جام حذفی شرایط خاصی دارد و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند تبعات زیادی داشته باشد. به هر حال اوسمار یک برزیلی جسور است و به این راحتی تیم را عقب نمی‌کشد و به خوبی می‌داند که بازی در اراک مقابل آلومینیوم چقدر مهم و حساس است. نباید ترس و هراس در دل بازیکنان بیفتد که بعد از این دیدار با سپاهان بازی داریم، زیرا ۵ روز فرصت استراحت داریم و از سوی دیگر سپاهان هم در جام حذفی بازی می‌کند و شرایط تقریباً برابر است.

*روی نیمکت بازیکنان باانگیزه‌ای داریم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ما متأسفانه در این فصل بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادیم که البته بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای هم روی نیمکت داریم که شاید فقط ۵ درصد اختلاف فنی با بازیکنان اصلی داشته باشند. بازی در اراک است و ما فقط ۱۰ درصد از هواداران را در این بازی داریم و مسیر زیادی برای قهرمانی نمانده است. امیدوارم هواداران که همواره یار دوازدهم تیم بودند در ادامه نیز تیم را حمایت کنند تا ان‌شاءلله به موفقیت برسیم.

*خداراشکر مالک متمولی داریم

فنونی‌زاده در ادامه با بیان اینکه مالکان پرسپولیس کار سختی را در ادامه خواهند داشت،‌ در خصوص انتقال مالکیت سرخ‌پوشان به ۶ بانک، عنوان کرد: خوشبختانه مالکان سرخابی‌ها متمول هستند و با این اتفاق به نظر دیگر نباید شاهد مشکلات مالی، شکایت‌ها و حذف از مسابقات بین‌المللی باشیم با اینکه نصف مالکان پرسپولیس دچار مشکلات مالی هستند و امیدوارم در ادامه با توجه به قرارداد‌های میلیاردی بازیکنان و کادرفنی، مالکان به مشکل برنخورند. مثل هرجای دنیا سرخابی‌ها خصوصی شدند و در کنارش مدیران ۲ باشگاه باید درآمدزایی کنند چه از بابت تبلیغات محیطی و حق پخش و چه بلیت فروشی، امیدوارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد.

*پیشکسوتان از فداکاران باشگاه هستند

وی در ادامه درباره تخصیص ۵ درصد سهام ۲ باشگاه به پیشکسوتان سرخابی، بیان داشت: به نظرم اتفاق خوبی است و چه یک درصد و یا حتی نیم درصد باید یک سهمی برای پیشکسوتانی که یک زمان جانشان را برای تیم گذاشتند در نظر بگیرند چرا که ما یکسری پیشکسوت داریم که واقعاً از لحاظ مالی دچار مشکل هستند و این اقدام باعث خوشحالی آن‌ها خواهد شد. ۵ درصد مبلغ قابل توجهی خواهد بود. ما یک شرکت رسمی داریم به اسم شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس که ۱۲۰ عضو دارد و حتی بزرگانی که فوت شده‌اند. به همراه علی پروین و شیرینی تلاش می‌کنیم تا حق و حقوق این عزیزان را به دست بیاوریم و به آن‌ها تقدیم کنیم.

*بازیکنان باید با تمرکز به کارشان ادامه دهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: به کادرفنی پرسپولیس بابت هوش و درایتی که دارند خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها می‌خواهم که با آرامش هرچه تمام‌تر به کار خود ادامه دهند و در این مقطع تمرکز خود را به خاطر اخبار انتقال مالکیت باشگاه از دست ندهند. سپاهان چراغ خاموش در حال تقویت خود است و قطعاً در جام حذفی نسبت به لیگ برتر تلاش خواهند کرد. هنوز ۶ هفته تا پایان لیگ مانده و امیدوارم پرسپولیس بازی ۶ امتیازی مقابل سپاهان را با برد پشت سر بگذارد تا ان‌شاءالله به قهرمانی لیگ دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *