رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حماس: ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است

20:30 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۷۰۲
حماس: ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما همچنان پیگیر تحولات پاسخ مشروع و شایسته و بایسته ایران به رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و ترور تعدادی از فرمادهان سپاه پاسداران هستیم.

خبرگزاری میزان - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که با پاسخ جمهوری اسلامی ایران به فلسطین اشغالی، دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آمده است: ما همچنان پیگیر تحولات پاسخ مشروع و شایسته و بایسته جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و ترور تعدادی از فرمادهان سپاه پاسداران هستیم.

این بیانیه در بخشی دیگر آورده است: در حالی که از اقدام‌های جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و در عین حال از موضع مغرضانه غرب برای حفاظت از موجودیت رژیم غاصب و همچنین سکوت در قبال نسل‌کشی مردم فلسطین و آزار و اذیت مردم ما در قدس اشغالی و کرانه باختری و شکنجه اسرا ابراز تاسف می‌کنیم.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل موید این نکته است دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی که در آن می‌توانست بدون پاسخگویی و مجازات هر طور که می‌خواست عمل کند، پایان یافته است.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *