رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

11:41 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۵۸۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
محمدکاظم حججی به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون انتخاب شد.

خبرگزاری میزان - مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و محمدکاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

در این مجمع، مزجی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و احمد نامنی سرپرست دفتر مشترک فدراسیون‌ها و حسن‌زاده دبیر‌کل کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.

حمید براتی، محمدکاظم حججی، علی اکبر حسن‌پور حیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری برای تصدی ریاست فدراسیون ترای اتلون رقابت کردند.

رقابت با ۵ کاندیدا برگزار شد و تعدا اعضای مجمع ۴۶ نفر بود که حمید براتی یک رای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

برای این انتخابات ۹ نفر به نام‌های امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سید کمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پور حیدری، جاسم منوچهری تایید صلاحیت شده بودند که عرب به صورت کتبی انصراف خود را اعلام کرد و احمدی و پیمبری در مجمع حاضر نشدند. نصیری هم به نفع حججی انصراف داد.

فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی به صورت آنلاین بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *