پیام‌ هشدارآمیز ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی

16:30 - 27 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۲۵۴
پیام‌ هشدارآمیز ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی
منابع دیپلماتیک می‌گویند که ایران هشداری مهم و بی‌سابقه را از طریق مصر و ترکیه به رژیم صهیونیستی و آمریکا ارسال کرده و محتوای این پیام پاسخ ایران به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری میزان - گزارش‌ها حاکی از آن است که تهران پیام هشداری مهم و بی‌سابقه‌ را از طریق قاهره به رژیم صهیونیستی ارسال کرد.

شبکه الجزیره همچنین به نقل از منابع دیپلماتیک ضمن اعلام این خبر، گزارش داد: تهران پس از پاسخ نظامی اخیرش به اسرائیل، پیام جدیدی از طریق ترکیه به واشنگتن ارسال کرد.

الجزیره همچنین به نقل از این منابع نوشت: محتوای پیام تهران پاسخ ایران به هرگونه ماجراجویی جدید اسرائیل است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعات آغازین روز یکشنبه، ۲۶ فروردین، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

براساس این بیانیه: دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *