رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل درباره پیامد‌های عبور از خطوط قرمز است

13:36 - 27 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۲۱۱
امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل درباره پیامد‌های عبور از خطوط قرمز است
وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با همتای آلمانی، مواضع حمایتی برلین از رژیم صهیونیستی را تقبیح کرد و گفت که هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل درباره پیامد‌های عبور از خطوط قرمز است.

خبرگزاری میزان - حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با آنالنا بائربوک، همتای آلمانی خود، در تشریح عملیات مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران عملیات حداقلی و دقیقی را علیه مراکز نظامی رژیم اسرائیل که از آنجا به سفارت کشورمان در دمشق حمله شده بود، انجام داد.

وزیر امور خارجه با تقبیح مواضع حمایتی آلمان از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده خواهد بود.

امیرعبداللهیان گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسرائیل برای تفهیم پیامد‌های ناشی از عبور از خطوط قرمز است.

وزیر امور خارجه یادآوری کرد: امیدواریم تلاش آلمان به جای محکومیت اقدام مشروع ایران، متمرکز بر توقف جنگ در غزه و برقراری صلح و امنیت پایدار از مدیترانه تا دریای سرخ باشد.

وزیر خارجه آلمان نیز در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت انجام هر چه بیشتر گفت‌وگو‌ها در این دوران پُرمخاطره، اظهار کرد: تحولات اخیر باعث افزایش تلاطم شدید در منطقه شده و نشان می‌دهد تنش‌ها رو به افزایش است؛ لذا معتقدیم تلاش‌های مشترک ما باید متمرکز بر جلوگیری از گسترش دامنه تنش باشد.

بائربوک همچنین گفت: ما هر روز تلاش می‌کنیم که این جنگ پایان یابد و راه دستیابی به صلح پایدار نیز هموار شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *