گروه بازیگران نمایش «بیژن و منیژه» تکمیل شد

13:59 - 18 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۸۸۳
گروه بازیگران نمایش «بیژن و منیژه» تکمیل شد
همزمان با معرفی بازیگران جدید، گروه نمایش «بیژن و منیژه» به کارگردانی شکرخداگودرزی تکمیل شد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی، نمایش «بیژن و منیژه» جدیدترین اثر شکرخدا گودرزی در مقام کارگردان و با تهیه‌کنندگی مهدی بخشیانی و فاطمه کریمی است.

علی رضا عابدی، زهره کدخدازاده، اشکان شریعتی، سیاوش خادم حسینی و شکرخدا گودرزی ترکیب بازیگران نمایش «بیژن و منیژه» را تشکیل می‌دهند.

آیسان نوریان و اسد پورحمزه هم در کنار دیگر جوانان هنرجوی تئاتر، فهرست بازیگران این نمایش را کامل می‌کنند.

سایر بازیگران این اثر نمایشی عبارتند از:یوسف نکویی، صادق اکبری، مهدیه خوش فطرت، رزا کاوه، سویل محمدنژاد، ماتیسا توسلی، ملیحه زمان پور، مهنا میرقادری، خورشید خلج، مستانه علایی، غزل حسینی کاردر و صبا حسینی کاردر.

«بیژن و منیژه» با حضور بازیگران تئاتر و هنرمندان موسیقی و به صورت موزیکال با همراهی خوانندگان پس از ۹ ماه تمرین آماده اجرا می‌شود.

این نمایش داستان بیژن سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرازان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

پیش از این قربان نجفی، شهرام نجاتی، رضا عمرانی، محسن بهرامی، سحر یافتیان و پارمیس هوبخش به عنوان گروه نخست بازیگران معرفی شده بودند.

به‌زودی فهرست سایر عوامل نمایش «بیژن و منیژه» که شامل گروه موسیقی و خوانندگان این اثر متفاوت هستند، تکمیل و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *