قدردانی قالیباف از حضور مردم در بزرگترین رویداد قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی

14:33 - 08 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۹۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قدردانی قالیباف از حضور مردم در بزرگترین رویداد قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور مردم در بزرگترین رویداد قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی تشکر و قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور مردم در بزرگترین رویداد قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " و در روز ولادت باسعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.
 
قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انت‌های معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفاء و رحمت برای مومنین معرفی فرمود و چه‌بسیار مشکلات و سختی‌ها که به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی شده است.

ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، امیدوارم با استعانت از فیوضات و انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *