هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین ایستاده است

15:12 - 07 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۸۱۶
هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین ایستاده است
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نشست مطبوعاتی پس از دیدار با وزیر امور خارجه، گفت که ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین ایستاده است.

خبرگزاری میزان - اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، روز سه‌شنبه، ۷ فروردین، در پی دیدار دوجانبه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در تهران، در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

هنیه با اشاره به اینکه دیروز شاهد بودیم قطعنامه‌ای علیه رژیم صهیونیستی صادر شد، گفت: برخی از کاستی‌ها در این قطعنامه وجود دارد اما بیان‌گر این است که رژیم صهیونیستی شاهد یک انزواست.

رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: آمریکا توانایی این را ندارد که تصمیمات خود را تحمیل کند.

هنیه در بخشی دیگر با بیان اینکه تشکر ویژه از رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور و دولت و ملت ایران دارم، افزود: ان‌شاءالله در ماه رمضان روز قدس را در پیش داریم و این روز در حالی فرا می‌رسد که نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد و مردم فلسطین با چالش‌های زیادی مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است، عنوان کرد: ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

مقام ارشد حماس در بخشی دیگر گفت: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان‌دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایت‌ها و نسل‌کشی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *