گفت‌وگو|

همسر شهید علی‌محمدی: منافقین بازوی دولت‌های تروریستی هستند

9:00 - 04 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۳۲۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
همسر شهید علی‌محمدی: منافقین بازوی دولت‌های تروریستی هستند
همسر شهید مسعود علی‌محمدی با اشاره به اینکه گروهک منافقین بازوی دولت‌های تروریستی است، گفت که انفعال سازمان ملل در موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای سبب تداوم این روند تروریستی شد.

منصوره کرمی، همسر شهید مسعود علی‌محمدی، درپی نشست شورای حقوق بشر در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان ضمن ابراز امیدواری درباره اینکه سازمان ملل بتواند کارکرد اصلی خود را انجام دهد، گفت: سازمان ملل برای مردم و برای ملت‌ها تاسیس و ایجاد شده است، اما متاسفانه ما مردمی در اینجا نمی‌بینیم؛ این دولت‌ها هستند که تاثیرگذار هستند، در حالی که سازمان ملل برای مردم ایجاد شده است.

وی با اشاره به ترور شهدای هسته‌ای، این موضوع را تلاشی برای مانع‌تراشی در مسیر ایران برای دستیابی به حق خود خواند و اظهار کرد: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد، موضوع شهدای هسته‌ای است؛ زمانی که همسر من شهید شد سازمان ملل هیچ واکنشی نشان داد و همین امر سبب شد که ما پنج شهید هسته‌ای دیگر داشته باشیم؛ باز به خاطر اینکه سازمان ملل کارکرد خود را در پی این حوادث نشان نداد، این اتفاق‌ها و ترور‌ها ادامه یافت.

 

کرمی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه حق توسعه موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود، تصریح کرد: همه ملت‌های دنیا حق توسعه و پیشرفت در همه علوم از جمله دانش هسته‌ای را دارند؛ ولی برخی از کشورها متاسفانه این حق را برای ایران قائل نیستند.

وی با تاکید بر اینکه ایران ثابت کرده که توسعه در انرژی هسته‌ای مربوط به کار‌های نظامی نیست و فقط قصد استفاده مسالمت‌آمیز برای تامین نیاز‌های مردم را دارد، بیان کرد: دیدیم که سازمان مجاهدین خلق به‌عنوان بازوی دولت‌های تروریستی دست به ترور همسران ما زده و آن‌ها را به شهادت رساندند.

کرمی در پایان گفت که امیدوارم سازمان ملل به کارکرد اصلی خود یعنی دفاع از ملت‌ها از جمله مردم ایران بازگردد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *