رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر تا پایان ماه مبارک رمضان با خانواده زندانیان نیازمند دیدار می‌کنند

12:36 - 27 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۸۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر تا پایان ماه مبارک رمضان با خانواده زندانیان نیازمند دیدار می‌کنند
رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر به منظور حمایت از خانواده زندانیان و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات آنان هر شب بعد از افطار تا پایان ماه مبارک رمضان با ۳ خانواده زندانیان نیازمند دیدار و گفتگو و بسته‌های حمایتی و نقدی به آنان اهدا می‌کند.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، به مناسبت ماه مبارک رمضان در منزل ۳ خانواده از خانواده‌های نیازمند زندانیان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و ضمن بررسی پرونده قضایی از وضعیت معیشتی آنان نیز مطلع و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

وی افزود: در راستای اولویت‌های دستگاه قضایی و اجرای سند تحول قضایی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ۳ خانواده زندانی نیازمند سرکشی می‌شود تا به درخواست‌ها و نیاز‌های آن‌ها رسیدگی و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اکثرا این خانواده‌های نیازمند سرپرست آن‌ها دچار مشکل شده‌اند و در زندان به سر می‌برند که دستگاه قضایی در کنار آن‌ها خواهد بود و از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

مهرانگیز با اشاره به ثواب الهی و اجر کمک به این خانواده‌ها گفت: تا جایی که بتوانیم در کنار این خانواده خواهیم بود و آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم البته با توجه به این ایام ماه مبارک رمضان تقاضا داریم خیرین استان نیز آن‌ها را یاری کنند و به این خانواده‌ها که واقعا نیازمند هستند، کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه این خانواده‌ها، نیازمند مایحتاج اولیه زندگی هستند، گفت:نیاز‌های این خانواده‌ها از قبیل لوازم ابتدایی خانگی، البسه، لوازم التحریر، وسایل گرمایشی و سرمایشی و مواد غذایی است که در تأمین آن دچار مشکل هستند.

وی افزود: در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری تا جایی که قانون اجازه داده برای این قبیل زندانیان از عفو و مجازات‌های جایگزین حبس استفاده می‌کنیم که بتوانند هر چه زودتر در کنار خانواده‌های خود قرار گیرند.


در این دیدار‌ها رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن صدور دستور آزادی یکی از این زندانیان به همراه دیگر مسئولان با ابراز همدردی با این خانواده‌ها، بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی به آن‌ها اهدا کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *