رئیس کل دادگستری سمنان: نظارت بیشتر به رفع مشکلات بیماران صعب‌العلاج ضرورت دارد

13:39 - 27 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۸۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: نظارت بیشتر به رفع مشکلات بیماران صعب‌العلاج ضرورت دارد
رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر به رفع مشکلات بیماران صعب العلاج گفت: باید نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات ناشی از هزینه‌های درمان و امرار معاش این قشر وجود داشته باشد.

خبرگزاری میزان- مدیر کل و معاونین کمیته امداد امام خمینی با محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار گفت: دستگاه قضایی استان موظف است در راستای حفظ حقوق عامه در حوزه حمایت و صیانت از اقشار آسیب پذیر جامعه نظارت‌های جامع و کامل را به عمل آورد و نسبت به اوضاع و احوال آنان بی تفاوت نیست.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ابتکار و میراث ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و در راستای هدایت‌های مقام معظم رهبری باید اهداف عالی ترسیم شده را به نحوی پیش برد تا عزت و آبروی اقشار آسیب پذیر و نیازمند حفظ و بلکه توانمند سازی آنان بوجود آید.

 عبدالهی پس از استماع گزارش عملکرد آن سازمان و ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته افزود: اراده حاکمیت توجه به مستضعفین است. به عبارتی تعلق میراث نظام خلقت برای مستضعفین خواهد بود و هرچه افزایش عملکرد این سازمان در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور با مجاهدت بیشتری همراه شود، ارزشمند است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر به رفع مشکلات بیماران صعب العلاج گفت: باید نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات ناشی از هزینه‌های درمان و امرار معاش این قشر داشت. لازم است با اقدامات رسانه‌ای و تبلیغاتی در قالب پویش‌های خاص، مشارکت‌های مضاعفی کسب و حمایت مادی و معنوی از این بیماران تا بهبودی کامل ادامه دار شود.

عبدالهی با اشاره به ضرورت شناسایی و تحقیق نامحسوس اقشار نیازمند خاطر نشان کرد: نیازمندان به این سازمان پناه می‌آورند. در تحقیقات عزت و آبروی افراد در اماکن محل اقامت شان به خوبی حفظ شود وقتی نظارت‌ها قانونی و صحیح رقم بخورد و نیاز‌های این اقشار به درستی مرتفع شده باشد. اعتماد مردم دوچندان خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: فرهنگ سازی جلوگیری از اسراف و ریخت و پاش‌های نامتعارف در سطح زندگی‌ها می‌تواند با اقدامات تبلیغاتی و فرهنگی از سوی کمیته امداد خمینی (ره) به یک سنت حسنه تبدیل و زمینه‌های افزایش درآمد برای استمرار حمایت عادلانه و تمام و کمال از اقشار تحت پوشش و آسیب پذیر جامعه به بهترین وجه ممکن مهیا شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *