افشاردوست: به تقوی گفتم وارد حوزه مدیریت نشود/ بعد از انتخابات تخریب‌ها هم تمام شد

12:22 - 26 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۶۸۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
افشاردوست: به تقوی گفتم وارد حوزه مدیریت نشود/ بعد از انتخابات تخریب‌ها هم تمام شد
نامزد انتخابات فدراسیون والیبال گفت: من فقط افراد مرتبط و داخل خانواده والیبال را برای ریاست فدراسیون می‌پسندم؛ به تقوی گفتم نباید وارد این حوزه شود.

خبرگزاری میزان - محمود افشاردوست در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال اظهار داشت: انتخابات در کمال آرامش و بدون مشکل برگزار شد و اعضای مجمع رای را به میلاد تقوی دوست خوب من دادند که امیدوارم موفق باشند. البته پیش‌بینی هم می‌‎شد که او رای بیاورد و همین اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: امیدوارم اتفاقات خوبی برای والیبال بیفتد و یک سری ناهماهنگی‌ها که مثلا در بحث لیگ بود دیگر رخ ندهد تا والیبال به آرامش خوبی برسد.

نامزد انتخابات فدراسیون والیبال در مورد اینکه ظاهرا از شرایط برگزاری انتخابات ناراحت بود، گفت: بحث ناراحتی نیست. الان دیگر رقابت تمام شده است. تخریب و پشت سر حرف زدن‌ها تمام شده است و الحمدالله رئیس فدراسیون هم مشخص شد. من کلا از چیزی ناراحت نمی‌شوم و اگر هم شوم خیلی جزئی و کوتاه است.

وی تصریح کرد: برای من والیبال فصل الخطاب است، نه افراد. دلگیر و ناراحت نبودم، اما اتفاقاتی که در این مقطع افتاد طبیعی است که ذهن آدم را درگیر کند. من فقط افراد مرتبط و داخل خانواده والیبال را برای ریاست فدراسیون می‌پسندم. تقوی، دوست خوب من است، ولی من در حضور خودش به او گفته‌ام که نباید وارد این حوزه شود. او مهندس است و باید شغل مهندسی داشته باشد. والیبال، خاک خورده‌های خودش را دارد. من طرفدار این هستم که فردی از خانواده والیبال، مدیریت را بر عهده بگیرد.

افشاردوست در مورد کنار رفتن پیمان اکبری و منظمی و منصوری و اینکه و فکر می‌کند به خاطر تقوی بود یا خیر، گفت: من نمی‌دانستم که آن‌ها انصراف می‌دهند و در جریان نبودم. از روز اولی که ثبت نام کردم تصمیمم این بود که حتما در مجمع باشم حتی اگر هیچ رای نداشته باشم. پیش بینی خودم هم این بود که رایی نداشته باشم. تمام تلاشم را کردم و باید ببینیم آینده چطور می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *