تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

11:04 - 26 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۶۵۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال میلاد تقوی با کسب اکثریت آرا برای ۴ سال، رئیس این فدراسیون شد.

خبرگزاری میزان - مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت ۱۰ امروز (شنبه ۲۶ اسفند) به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد. سیدمناف هاشمی هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت. 

محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سید میلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی نامزد‌های تصدی ریاست فدراسیون والیبال بودند که منصوری در انتخابات حضور پیدا نکرد.

پیمان اکبری نیز علی‌رغم اینکه در مجمع حضور داشت، اما در نامه‌ای خطاب به دبیر مجمع از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف داد. همچنین امیرحسین منظمی دیگر کاندیدایی بود که از انتخابات کنار کشید.

به این ترتیب انتخابات این فدراسیون با حضور دو کاندیدا (افشاردوست و تقوی) برگزار شد.

در پایان فرآیند انتخابات و شمارش آرا، سیدمیلاد تقوی، دبیرکل سابق فدراسیون والیبال با کسب ۶۱ تعداد رای از مجموع ۶۷ رای ماخوذه، برای ۴ سال به‌عنوان منتخب جدید فدراسیون والیبال بر کرسی ریاست قرار گرفت. محمود افشاردوست نیز ۶ تعداد رای کسب کرد.

پیش از این محمدرضا داورزنی در دو دوره طی سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ و همچنین ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *