ترکیب احتمالی استقلال در دربی

10:44 - 23 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۲۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ترکیب احتمالی استقلال در دربی
ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال در دربی ۱۰۳ نسبت به مسابقات اخیر این تیم به احتمال زیاد تغییری نخواهد داشت.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه، ۲۳ اسفندماه) در یکصد و سومین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که برای تثبیت و تداوم صدرنشینی با تساوی هم می‌تواند به هدفش برسد هرچند بدون شک نکونام نیم نگاهی هم به پیروزی در این دیدار حساس خواهد داشت چراکه در صورت کسب امتیازات کامل این مسابقه تا حدود زیادی گام بلندی برای قهرمانی این فصل برخواهد داشت.

بر همین اساس بعید است استقلال برای بازی امشب تغییر چندانی نسبت به هفته‌های اخیر داشته باشد و می‌توان ترکیب اصلی این تیم را تا حدود زیادی پیش‌بینی کرد.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید‌حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

البته اگر نکونام بخواهد تیمش را با حالت تدافعی‌تر به میدان بفرستد امید حامدی‌فر و میلاد فخرالدینی هم شانس حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد اگر اتفاق غیر‌منتظره‌ای رخ ندهد استقلال با همان ترکیب دیدار قبلی خود برابر استقلال خوزستان امشب هم مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *