تقدیر رئیس کل دادگستری استان گیلان از دو قاضی با تجربه

11:06 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۶۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تقدیر رئیس کل دادگستری استان گیلان از دو قاضی با تجربه
رئیس کل دادگستری استان گیلان ضمت تقدیر از دو تن از قضات با تجربه دادگستری استان گفت: قضات جوان باید همواره روش و منش توام با تکریم قضات با سابقه را مد نظر قرار دهند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی از دو تن از قضات با تجربه دادگستری گیلان قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه قضات با سابقه محاکم تجدید نظر موجب مباهات و افتخار جامعه قضایی هستند اظهار داشت: قضات جوان باید همواره روش و منش توام با تکریم قضات با سابقه را مد نظر قرار داده و تجارب آنان را در شیوه قضایی خود به کار بندند.

وی با بیان اهمیت حقوق شهروندی تصریح کرد: یکی از رویکرد‌های حقوق شهروندی در برنامه عملیاتی دستگاه قضایی، تقدیر از قضات توانمند و با سابقه‌ای است که سالیان متمادی در راستای خدمت به مردم در قوه قضاییه تلاش کردند.

رئیس شورای قضایی استان قضات با تجربه را الگوی مدیریت و قضاوت بر شمرد و افزود: در قوه قضاییه اصل بر اجرای عدالت است و همه قضات باید در صدور احکام متقن و عادلانه از آنان الگو بگیرند.

لازم به ذکر است این نشست به پیشنهاد معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و به پاس قدردانی از زحمات صادقانه و ارزنده دو نفر از قضات با سابقه دادگستری استان برگزار شد و با اهدای لوح سپاس از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه گیلان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *