بازدید جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال-تهران

22:50 - 19 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۶۳۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
بازدید جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال-تهران
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، عصر امروز (شنبه)، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال-تهران ازبخش‌های مختلف از جمله مرکز تجمیع و دورسازی در حال تجهیز این منطقه پدافندی بازدید و مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش طلایه‌دار و پرچمدار دفاع از کشور عزیزمان ایران است، افزود: درمقابله با تهدیدات دشمنان باید به‌روز باشیم و به لطف الهی در تهیه تجهیزات و نیازمندی‌ها تاکنون هیچ محدودیتی نداشته‌ایم و استفاده از نیرو‌های پرتوان و جوان، با تجربه و مسلط به امور در هر زمان و هرلحظه، از حسن‌های این نیرو است.

وی با بیان اینکه در انجام تمام امورات ایمنی، اولویت کار ماست و به هیچ وجه کیفیت نباید فدای سرعت شود، خاطرنشان کرد: کارکنان و مسئولان، توجه به حفظ اطلاعات از لحظه تصمیم‌گیری تا انجام کار‌ها را همیشه باید مد نظر داشته باشند؛ چراکه کوتاهی در این امور دستیابی دشمن به اطلاعات نظامی و اماکن محرمانه را برای دشمن کم هزینه می‌کند.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی مسئولین و کارکنان در تأمین امنیت آسمان کشور و امورات مربوطه قدردانی و بر حفظ آمادگی و تداوم آن تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *