رئیس کل دادگستری اصفهان: خیران نیک اندیش پیشتاز کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستند

13:49 - 19 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۵۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: خیران نیک اندیش پیشتاز کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستند
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: استان هرساله متناسب با دیگر ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی خود، در حوزه کمک خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز سرآمد کشور است.

خبرگزاری میزان- در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، مراسم گلریزانی به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان به منظور کمک به خانواده زندانیان در اصفهان برگزار شد.

 در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری  برگزاری این مراسم را یکی از اقدامات پسندیده در استان اصفهان توصیف وتصریح کرد: یکی از اقدامات پسندیده که هر ساله در استان اصفهان برگزار می‌شود برگزاری مراسم گلریزان در آستانه فرا رسیدن نوروز به منظور حمایت ازخانواده زندانیان استان است و هر ساله استان اصفهان متناسب با دیگر ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی اش در حوزه کمک خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز سرآمد کشور است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نیز مراسم دیگری با عنوان یک شهر ضیافت به همت ستاد دیه، خیرین و محسنین در سراسر استان برگزار می‌شود که هدف آن آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد است.

وی ضمن تقدیر از خیرین اصفهانی که همه ساله بیش از دیگر نقاط کشور با احسان و نیکوکاری مبالغ قابل توجهی برای کمک به زندانیان و دیگر امور خیریه اهدا می‌کنند، اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران در این مراسم گلریزان علاوه بر اهدای مبالغ نقدی، اقلامی از جمله لباس، بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای دستگیری از خانواده زندانیان نیازمند اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *