وزیر اطلاعات: مشارکت در انتخابات نقش بزرگی در تأمین امنیت پایدار ایفا می‌کند

18:23 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۹۷۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر اطلاعات: مشارکت در انتخابات نقش بزرگی در تأمین امنیت پایدار ایفا می‌کند
وزیر اطلاعات با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: امروزه مشارکت در انتخابات نقش بزرگی در تأمین امنیت پایدار ایفا می‌کند.

خبرگزاری میزان - سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در پیامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت منجی عالم بشریت و مصلح کل و گرامی داشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: از عنایت‌های محبت آمیز و پیام‌های مشوقانه مقامات و مسئولان نظام، علما و فضلا، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرماندهان، وزرا، رؤسا و مدیران سازمان‌ها و نهاد‌ها، نمایندگان محترم مجلس شورا اسلامی، جامعه‌ی علمی و دانشگاهی، فرهیختگان و اصحاب رسانه‌ی کشور، صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداری‌ها، اصناف، اقوام، نخبگان، هنرمندان، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و آحاد ملت شریف ایران به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند مهربان، بهروزی و موفقیت همه‌ی عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: همواره از دستاورد‌های اطلاعات مردم پایه این است که آحاد مردم عزیز کشورمان در تأمین امنیت نقش داشته‌اند. امروزه مشارکت در انتخابات نقش بزرگی در تأمین امنیت پایدار ایفاء می‌کند لذا از تمام ملت شریف ایران برای حضور فعّال و دشمن‌شکن در انتخابات دعوت به عمل می‌آید و ان‌شاءالله با این حضور برگ زرین دیگری از کتاب سترگ اطلاعات و امنیت مردم پایه را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *