رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده مردم تهران در مجلس: قوه قضاییه در بازگشت اموال بابک زنجانی کار بزرگی را انجام داده است

15:11 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۹۴۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم تهران در مجلس: قوه قضاییه در بازگشت اموال بابک زنجانی کار بزرگی را انجام داده است
سید نظام‌الدین موسوی درباره بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور، گفت: قوه قضاییه در بازگرداندن این اموال به کشور، کار بسیار بزرگی انجام داده است.

سید نظام‌الدین موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری میزان در نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری، درباره بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور، گفت: این کار بسیار ارزنده‌ای بود که قوه قضاییه انجام داد و من از این قوه و به‌ویژه از حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: کار بسیار بزرگی در بازگرداندن اموال بابک زنجانی انجام شد؛ دستگاه قضایی اصلا نباید تحت تاثیر جنجال و هیجان قرار بگیرد و باید به مر قانون عمل کند و نظارت خود را دقیق اعمال کند.

نماینده مردم تهران گفت: دستگاه قضایی ضمن اعمال سختگیری باید مانع تضییع حقوق افراد شود؛ ماجرای بابک زنجانی سال‌ها کلیدواژه اصلی در رسانه‌ها و افکار عمومی بود و قوه قضاییه کار بزرگی را انجام داده و این پرونده را بست.

موسوی افزود: قوه قضاییه به پرسش افکار عمومی درباره سرنوشت اموال بابک زنجانی یک‌بار برای همیشه پاسخ داد و گره مهمی باز کرد؛ قوه قضاییه نشان داد که اگر درست، حقوقی، قانونی و جدی عمل کند و تحت تاثیر فضاسازی و جریان‌سازی بیرونی قرار نگیرد، حتما می‌تواند حقوق عامه را احیا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اظهار داشت: این اتفاقی که افتاد، برای ما درس‌آموز است و باید به‌عنوان یک تجربه آسیب‌شناسی شود؛ رسانه‌ها باید به‌صورت جدی به این موضوع بپردازند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *