مورایس: هر روز انتظار بهترین‌ها را دارم/ می‌خواهیم کاری کنیم که در یاد‌ها بماند

17:18 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۹۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مورایس: هر روز انتظار بهترین‌ها را دارم/ می‌خواهیم کاری کنیم که در یاد‌ها بماند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ کاری بدون کیفیت بازیکنان نمی‌توانم انجام دهم، اما هیچ فشار و استرسی روی بازیکنان نیست و هیچ انتظاری نداریم.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الهلال در مرحله لیگ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم استقبال خوبی از الهلال شده باشد و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم که به یک کشور فوق العاده آمدند و یک جو بسیار خوب را در یک ورزشگاه خوب تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد: فوتبال هیچوقت در هیچ زمانی یکسان نیست. بازیکنان ما تلاش کردند و توانستند به مرحله بعدی بیایند. من هیچ کاری بدون کیفیت بازیکنان نمی‌توانم انجام دهم. هیچ فشار و استرسی روی بازیکنان نیست و هیچ انتظاری نداریم. تنها آرزویم این است که کاری انجام دهیم که بعدا یادمان باشد تغییر ایجاد کردیم. من در زندگی شخصی هم یک تیم را رهبری کردم. در حال حاضر خوشحال هستم، اما فردا را نمی‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من هر روز انتظار بهترین‌ها را دارم. باور دارم بازیکنانم این کیفیت را دارند. یکی از اسم‌ها رامین رضاییان است که در همین نشست حضور دارد. ما همه حرفه‌ای هستیم و بهترین شرایط را برای خودمان می‌خواهیم. بحث فقط باور کردن است و این مهم است.

مورایس درباره انگیزه ویژه‌اش از تقابل با الهلال، تیم سابقش و ژسوس تصریح کرد: در حال حاضر سرمربی سپاهان هستم نه الهلال. من در گذشته زندگی نمی‌کنم و حالا در کنار شما هستم. گذشته به پایان رسیده است. اگر از من بپرسید که دوستی در آن کشور دارید، باید بگویم بله. هنوز دوستشان دارم، اما در حال حاضر اینجا هستم و سعی می‌کنم بهترین عملکردمان را در سپاهان ارائه دهیم. تفکرات من در حال حاضر برای این تیم است.

وی درباره حضور هواداران سپاهان افزود: ما در ایران هستیم. ایران متفاوت است و جو نقش جهان فوق العاده است. ورزشگاه الهلال هم زیباست و بازی زیبایی را در این ورزشگاه خواهیم داشت. برای تیم‌هایی مثل الهلال جو ورزشگاه نقش جهان طبیعی است. فردا اولین بازی است که بانوان در ورزشگاه حضور دارند. فردا با حضور آن‌ها مثل عربستان جو بهتری خواهیم داشت. تفاوتی که وجود دارد تعداد هواداران است که فکر نمی‌کنم تعداد آن‌ها به تعداد هواداران ما برسد. با این حال در کل بازی زیبایی خواهیم دید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *