ژسوس: مواریس به خوبی از ایده‌هایم آگاه است/ مشکل ما بازیکنان نیستند، بازی با سپاهان است

16:32 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۹۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ژسوس: مواریس به خوبی از ایده‌هایم آگاه است/ مشکل ما بازیکنان نیستند، بازی با سپاهان است
سرمربی تیم فوتبال الهلال گفت: فردا بازی سختی داریم؛ یک بازی سنتی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی که بازی خوبی خواهد بود و ما هم کاملاً آماده هستیم

خبرگزاری میزان - ژرژ ژسوس، سرمربی تیم فوتبال الهلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم. یک بازی سنتی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی است. مورایس هم پرتغالی است و از ایده‌های من آگاه است. بازی خوبی خواهد بود و ما هم کاملا آماده هستیم.

وی درباره خط زدن کالیدو کولیبالی از ترکیب تیمش گفت: ما یک تیم کامل داریم. کولیبالی، میشل و رودی را نیاوردیم، اما اعتماد کاملی به تیم داریم. مشکل ما بازیکنان نیستند. مشکل ما بازی با سپاهان است و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی الهلال درباره جو ورزشگاه نقش جهان و حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه تصریح کرد: بازیکنان الهلال به این جو عادت دارند و مشکل خاصی نخواهیم داشت. مشکل، رقیب ماست که آماده توقف تیم ماست. با این حال الهلال آماده این تقابل خواهد بود.

ژسوس درباره آمار خوب خط حمله دو تیم و برنامه الهلال برای متوقف کردن خط حمله سپاهان بیان کرد: می‌دانیم سپاهان یک تیم بسیار هجومی است و ساختار خوبی دارد. مربی این تیم پرتغالی است و مربیان پرتغالی بهترین‌های دنیا هستند. ما در این خصوص مشکل خواهیم داشت، اما سعی می‌کنیم با سپاهان مقابله کنیم.

سرمربی الهلال درباره استراتژی این تیم مقابل سپاهان گفت: الهلال با همان تاکتیک همیشگی بازی خواهد کرد. ایده‌های همیشگی را پیاده سازی می‌کنیم و چیزی برای پنهان کردن نداریم.

ژسوس درباره ارزش بالای الهلال مقابل سپاهان و احتمال نتیجه نگرفتن مقابل شاگردان مورایس بیان کرد: الهلال بازیکنانی دارد که می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزند. با احترام به سپاهان، ما سعی می‌کنیم به ارزش‌های خودمان احترام بگذاریم و بازی خودمان را ارائه دهیم.

همچنین حسن التمبکتی، بازیکن الهلال در رابطه با تقابل با سپاهان عنوان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است، اما کاملاً آماده‌ایم و امیدواریم با تمرکز بالا فردا در زمین پیروز شویم. کاملا طبیعی است که همدیگر را می‌شناسیم. شناخت خوبی از هم در رده ملی و باشگاهی داریم.

ژسوس در پاسخ به سوالی خبرنگاری که از التمبکتی در رابطه با اختلاف برخی از بازیکنان عربستانی با مانچینی سرمربی تیم ملی این کشور عنوان کرد که بازیکنشان فقط درباره تیم الهلال صحبت می‌کند نه تیم ملی.

همچنین حسن التمبکتی در رابطه با شناختش از بازیکنان ایرانی گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد که در خاطرمان مانده است، اما اسم نمی‌برم.

سپاهان و الهلال فردا (پنجشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *