رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر استان بازدید کرد

12:05 - 08 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۹۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی صبح روز یکشنبه ۸ بهمن ماه از شعب دادگاه‌های تجدیدنظر استان بازدید نمود.

خبرگزاری میزان - عتباتی در بازدید از شعب دادگاه‌های تجدیدنظر استان ضمن سرکشی به تک تک شعب دادگاه و دفاتر با قضات و کارمندان گفت‌وگو و از وضعیت کمی و کیفی رسیدگی‌ها اطلاع و در جریان مشکلات و نیازمندی‌های همکاران قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان به تسریع و تدقیق در پرونده‌ها تاکید و از همکاران تجدیدنظر خواست با دیدگاه آموزش و ارشادی در خصوص پرونده‌ها به شعب بدوی کمک کنند تا میزان اتقان آرا به حداکثر میزان خود در استان برسد.

بررسی عملکرد از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی ۱۴۰۲، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، اتقان آرا، حفظ کرامت و جلب رضایتمندی مراجعین، کاهش موجودی، نظم و انضباط کاری، اقدامات صیانتی از حقوق بیت المال و منابع طبیعی و کمبود‌ها و نیاز‌ها از لحاظ امکانات، تجهیزات و فضای فیزیکی، از جمله مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان در این بازدید مورد توجه و ارزیابی قرار داد.

عتباتی با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران تجدید نظرگفت: علیرغم این که تعداد کثیری پرونده وارد محاکم تجدید نظر استان می‌شود، ولی همکاران خدوم قضایی و اداری با همتی مثال زدنی پرونده‌ها را رسیدگی و تعیین تکلیف می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *