تحویل ۵ واحد مسکونی سازمانی به کارکنان دادگستری هرمزگان به مناسبت روز پدر/ در دو سال اخیر ۵۲ واحد مسکونی سازمانی جدید به کارکنان دادگستری هرمزگان تحویل داده شده است

21:30 - 05 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۵۹۸
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
تحویل ۵ واحد مسکونی سازمانی به کارکنان دادگستری هرمزگان به مناسبت روز پدر/ در دو سال اخیر ۵۲ واحد مسکونی سازمانی جدید به کارکنان دادگستری هرمزگان تحویل داده شده است
همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان ۵ واحد مسکونی سازمانی به کارکنان متقاضی واجد شرایط و دارای اولویت دستگاه قضایی استان تحویل داده شد.

خبرگزاری میزان - همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان، تعدادی از منازل مسکونی سازمانی به کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان در بندرعباس تحویل داده شد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این مراسم، به صورت نمادین کلید ۵ واحد مسکونی سازمانی را به کارکنان دستگاه قضایی استان و خانواده هایشان تحویل داد.

 مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این مراسم اظهار داشت: با تلاش‌های مسئولان و کارکنان معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری این واحد‌های مسکونی به تعدادی از کارکنان متقاضی واجد شرایط و دارای اولویت دادگستری تحویل داده شده است و با تمهیدات اتخاذ شده حل مشکل مسکن کارکنان در اولویت کاری دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی همچنین تهیه و تحویل منازل مسکونی به کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان را در جهت تخصیص کمک‌های رفاهی و معیشتی به شاغلین در این مجموعه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه طی دو سال اخیر ۵۲ منزل مسکونی جدید به ظرفیت قبلی اضافه شده و در اختیار قضات و کارمندان اداری دادگستری استان هرمزگان قرار گرفته است و با اتخاذ تدابیر لازم این روند با شتاب هرچه بیشتر ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش، محیط سکونت مناسبی را برای آن‌ها و خانواده هایشان فراهم سازد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *