۱۷ مددجوی نیازمند در زندان ماکو به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) آزاد شدند

17:20 - 02 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۹۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۷ مددجوی نیازمند در زندان ماکو به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) آزاد شدند
 ۱۷ زندانی نیازمند به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری یک خیّر و مساعدت مراجع قضایی شهرستان ماکو از طریق ارفاقات قانونی آزاد شدند.

خبرگزاری میزان- آیین آزادی زندانیان نیازمند باحضور مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی همراه با جمعی از مسئولین وخیّرین، به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در زندان ماکو برگزار شد.

 ۱۷ زندانی نیازمند به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری یک خیّر و مساعدت مراجع قضایی شهرستان ماکو از طریق ارفاقات قانونی آزاد شدند.

 مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی در این مراسم از همت مردم و خیّران در کمک به مددجویان نیازمند برای آزادی تقدیر کرد و با ارائه گزارش از عملکرد حمایت‌های اجتماعی مردم و مسئولین گفت: باور‌های دینی مردم با فرهنگ غنی آمیخته شده است و نشان آن در عرصه ایثار و انفاق با حضور داوطلبانه و آگاهانه مایه فخر و امیدواری است.

در این مراسم ضمن تجلیل از اقدامات رئیس دادگستری، دادستان و رئیس زندان ماکو به خاطر توسعه کمی و کیفی ایجاد فرصت‌های اشتغال و کمک به آزادی زندانیان نیازمند با اهدای لوح تقدیر ازسوی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان تجلیل به عمل آمد.

در مراسم آزادی آزادی زندانیان نیازمند تحت عنوان «به نام پدر» ۱۲ زندان نیازمند با اخذ رضایت از ۲۰ شاکی و با اهدا مبلغ بیش از سه میلیارد ریال توسط خیّر گمنام همراه با تهیه لباس، کفش و کارت هدیه از زندان آزاد شدند، همچنین ۵ محکوم واجد الشرایط با ارائه ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی در همان روز آزاد شدند

انتهای خبر/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *