ورود دادگستری شهرستان زرند استان کرمان برای حل مشکل اسناد شهرک رضوان

22:22 - 28 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۳۳۷
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
ورود دادگستری شهرستان زرند استان کرمان برای حل مشکل اسناد شهرک رضوان
در پی مطالبه دستگاه قضایی مبنی بر تسریع در حل مشکل واگذاری اسناد منازل پیش‌فروش شده در شهرک رضوان زرند، مدیران دستگاه‌های مربوطه ملزم به پیگیری قانونی روند انتقال سند مالکیت به مردم شدند.

 خبرگزاری میزان - رابوالفضل فرح‌بخش، رئیس دادگستری شهرستان زرند در جلسه‌ای که به‌منظور پیگیری مطالبات اهالی شهرک رضوان برگزار شد، گفت: امروزه دستگاه قضایی در عمل به منویات مقام معظم رهبری رویکرد مردم گرایانه، حق محور و عدالت‌گستر را در پیش گرفته است و این امکان برای شهروندان وجود دارد تا برای حل مشکلات خود به دستگاه قضایی مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند تا در صورت قانونی‌بودن درخواستشان، موضوع بررسی و در چهارچوب قوانین پیگیری و حل شود.

فرح‌بخش، افزود: جلسه حاضر نیز در پی مراجعه جمعی از اهالی شهرک رضوان به دستگاه قضایی در مورد حل مشکل واگذاری اسناد مالکیت منازل پیش‌فروش شده به آن‌ها و راستای انجام رسالت دستگاه قضایی برای اجرای و گسترش عدالت، حفظ حقوق عمومی و بیت‌المال برگزار شده است تا با استماع نظر مردم و دستگاه‌های مربوطه روند انتقال قانونی اسناد مالکیت این شهرک بررسی شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال در ادامه بر لزوم احقاق حق شهروندان، تاکید کرد و خواستار ارائه توضیح مدیران درباره مفاد قرارداد و مشکل به‌وجود آمده درباره واگذاری قطعی اسناد مالکیت به شهروندان شد.

در پایان این جلسه با بحث و تبادل نظر صورت‌گرفته مقرر شد تا موضوع به شکل ویژه از سوی ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد پیگیری تا با طی شدن روند قانونی، اسناد مالکیت به شکل قطعی به شهروندان واگذار شود.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *