رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی: تحقق عدالت می‌تواند هدف مشترک دستگاه قضایی و هنرمندان باشد

13:55 - 25 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۶۹۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی: تحقق عدالت می‌تواند هدف مشترک دستگاه قضایی و هنرمندان باشد
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در نشست هم اندیشی جامعه هنرمندان که با رویکرد طرح و بررسی مشکلات جامعه هنری و ارائه راهکار‌های اجرایی برگزار شد، گفت: جامعه هنری می‌تواند با برانگیختن عواطف و احساسات انسانی، مسیر گسترش عدالت را هموار کند.

خبرگزاری میزان - نشست هم اندیشی جامعه هنرمندان استان با حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی برگزار شد در این نشست جمعی از هنرمندان استان از رشته‌های مختلف و با رویکرد طرح و بررسی مشکلات جامعه هنری و ارائه راهکار‌های اجرایی جهت رفع معضلات و موانع موجود برگزار شد.

گفتنی است از جمله مسائلی که هنرمندان در این جلسه به آن اشاره کردند می‌توان به استفاده از ظرفیت هنرمندان در مسائل و اتفاقات مختلف کشور، توجه به رفع مشکلات صنفی و معیشتی هنرمندان، استفاده از اساتید هنرمند جهت آموزش‌های هنری در دستگاه‌های مختلف، تشدید نظارت‌ها بر آثار هنری شهری، استفاده از ظرفیت هنرمندان در حل مسائل حاشیه شهر و ورود هنرمندان به عرصه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

در این جلسه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مفهوم عدالت گفت: تحقق عدالت می‌تواند همان هدف متعالی و مشترک دستگاه قضایی و هنرمندان باشد که در این مسیر جامعه هنری می‌تواند با برانگیختن عواطف و احساسات انسانی، مسیر گسترش عدالت را هموار کند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری استان این جلسه را فرصتی جهت بیان مسائل از طرف هنرمندان دانست و با تأکید بر مفید بودن استمرار این گونه جلسات، بررسی بیشتر پیشنهادات در زمینه حل مسائل هنرمندان و بیان نقطه نظرات مجموعه قضایی استان در زمینه‌های مختلف هنری را به نشست آتی موکول کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *