رئیس کل دادگستری سمنان: بازدید از مراجع قضایی با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود

15:24 - 12 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۵۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: بازدید از مراجع قضایی با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود
رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه بازدید از مراجع قضایی برای مچ‌گیری و کشف خطا نیست،گفت: این بازدیدها با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در جهت شناسایی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان سمنان به صورت سرزده و در اولین ساعت کاری از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب میامی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تکمیل پروژه در حال ساخت ساختمان شورای حل اختلاف در روستای نردین قرار گرفت.

محمدجعفرعبدالهی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی گفت: پایداری و استقامت انقلاب اسلامی ایران، مرهون فداکاری و از خود گذشتگی ایثارگران و مدافعان حریم کشور است و توفیقات روزافزون با اخلاص و تلاش بی وقفه بدست می‌آید.

وی در ادامه افزود: بازدید از مراجع قضایی برای مچ‌گیری و کشف خطا نیست؛ بلکه با هدف افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم در جهت شناسایی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است. به عبارتی انتظار مردم از دریافت خدمات قضایی صحیح و به موقع بدیهی‌ترین توقع آنان است.

رئیس کل دادگستری سمنان: بازدید از مراجع قضایی برای مچ‌گیری و کشف خطا نیست

رئیس کل دادگستری استان سمنان پس از بازدید از تمامی شعب دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب میامی تسریع در رفع برخی نواقص را مطالبه کرد و گفت: ارسال به موقع پرونده‌ها به محاکم تجدید نظر و خودداری از نگهداری بدون دلیل موجه پرونده‌های آماده ارسال به مراجع بعدی، انعکاس گزارشات واصله در پرونده‌ها همزمان با صدور دستورات نتیجه بخش، عدم چاپ غیرضروری اوراق پرونده‌های الکترونیکی و اجرای به موقع احکام، بویژه مربوط به منابع طبیعی و اراضی ملی تأکید شد.

عبدالهی در ادامه با حوزه در منطقه کالپوش ابتدا از پاسگاه انتظامی بازدید کرد و در جمع مسئولان انتظامی گفت: مراجع انتظامی در جمع آوری تمامی ادله و مدارک پرونده و تنظیم مبسوط و جامع گزارش اولیه، یار و مددکار شعب قضایی باشند و با اجرای کامل و به موقع دستورات قضایی، نتیجه تأمین امنیت را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان سپس به سرکشی از پروژه در حال تکمیل شورای حل اختلاف روستای نردین پرداخت و تاکید کرد؛ به قید فوریت عملیات ساختمانی به اتمام رسد.

عبدالهی در خاتمه افزود: افزایش امید، اعتماد و رضایت مندی مردم با انجام به موقع وظایف بدست می‌آید و تمامی کارگزاران نظام باید به حُسن انجام امور و تکالیف اهتمام داشته و سهم خویش را برای افزایش جلب مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه با خدمت بی منت به مردم ایفا کنند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *