رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قوه قضاییه در پی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی»

9:28 - 05 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۲۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیام رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قوه قضاییه در پی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی»
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

﴿مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴾

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی فرمانده دلاور، مخلص و هم رزم شهید عزیز سردار حاج قاسم سلیمانی موجب تالم و تاثر گردید هر چند شهادت هنر مردان خداست.

این مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر در دوران مبارزه با داعش و سایر گروه‌های تکفیری مسئولیت پشتیبانی محور مقاومت را بر عهده داشت، از افراد ثابت‌قدمی بود که در مبارزه با تکفیری‌ها و کمک به مردم مظلوم منطقه و خنثی نمودن نقشه‌های شوم صهیونیست‌ها نقشی تعیین کننده در سوریه ایفا نمود.

در طول سال‌های گذشته چندین بار مورد سوء قصد عوامل خود فروخته رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به هم‌رزمان شهیدش پیوست و البته این بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در راه مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.

اینجانب شهادت این سردار والامقام را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب بر حق ایشان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و فرماندهان و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و هم وطنان عزیز خصوصاً خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارم که رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی برای این جنایت بزرگ پرداخت خواهد نمود و به زودی رزمندگان جبهه مقاومت انتقام سختی از این رژیم کودک کش که در گرداب شکست سنگین غزه گرفتار شده و صدای شکسته شدن استخوان‌های آن به گوش می‌رسد را خواهند گرفت، ضمن آنکه ترور این اسوه شجاعت که از مصونیت دیپلماتیک نیز برخوردار بود نقض آشکار کنوانسیون‌های بین المللی است و از مجامع بین المللی خصوصاً سازمان ملل متحد انتظار می‌رود نسبت به محکوم نمودن این جنایت بزرگ و مجازات جنایتکاران اقدامات لازم را معمول دارند.

قوله تعالی:

﴿وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ﴾

احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *