شهادت ۱۲ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی

9:19 - 24 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۴۵۶
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه
شهادت ۱۲ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی
سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد.

در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند. هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

با دستور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.

گروهک جیش الظلم با انتشار بیانیه ای حمله ترویستی به مقر انتظامی در راسک را بر عهده گرفته است.

 راسک از توابع سیستان و بلوچستان در جنوب این استان واقع شده است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: دستگاه قضایی پاسخ سختی به تروریست‌ها خواهد داد
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۴

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها بدانند اقدام ددمنشانه آنها در راسک با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا اظهار کرد: بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از آستین گروهک مزدور جیش الظلم بیرون آمد و همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از نیروهای جان برکف فراجای سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: بی شک به شهادت رساندن این عزیزان در عملیات تروریستی و ناجوانمردانه در نیمه شب، نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است اما تروریست ها بدانند این اقدام ددمنشانه آنها با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

وی گفت:ضمن محکوم کردن این جنایت کور تروریستی ،شهادت این بزرگواران رشید اسلام را به محضر حضرت ولی عصر(عج ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و با ابراز همدردی با خانواده معزز شهدای عزیز برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل از خداوند متعال خواستارم.

پیگیری حمله تروریستی به زاهدان در اسلام آباد
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱

حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی  با اشاره به حمله تروریستی شب گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان: سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در حال پیگیری موضوع است. 

پرواز بالگرد برای شناسایی تروریست‌ها در مرز ایران و پاکستان
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶

پس از حمله تروریستی تروریستی شب گذشته (پنج‌شنبه) به فرماندهی انتظامی شهرستان «راسک» که به شهادت و مجروحیت نیروهای انتظامی منجر شد، بالگرد شناسایی در شهرستان‌های راسک و سرباز و همچنین نقاط مرزی ایران و پاکستان برای تعقیب تروریست‌ها به پرواز درآمد.

پیام رئیس قوه قضاییه در پی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در راسک
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ( آل عمران/ ۱۶۹)

دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، بر زمین ریختند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان،  برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم .

بدیهی است مسئولان دستگاه  قضایی استان موظفند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.

دستور دادستان کل کشور به دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان برای بررسی حادثه تروریستی شهرستان راسک
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۱

در پی حمله تروریستی بامداد امروز به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، حجت الاسلام والمسلمین موحدی در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور داد ابعاد مختلف این حادثه بررسی و با عوامل این جنایت برخورد قاطع صورت گیرد.

متن این پیام بدین شرح است:

دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان

جناب آقای شمس آبادی 

با سلام

خبر شهادت تعدادی از نیروهای فراجا در شهر راسک بدست عوامل استکبار موجب تاسف و تاثیر گردید.

ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهیدان و فرماندهی فراجا و تمامی نیروهای آن سازمان پرافتخار و مردم شریف و آرزوی صبر و اجر به خانواده محترم شهیدان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، لازم است سریعا با تعیین قاضی ویژه و صدور دستورات قضایی، نسبت به بررسی ابعاد جنایت، به شناسایی کلیه عوامل آن و دستگیری و معرفی به مردم و مجازات آنان اقدام کنید.

گروهک‌ها به دستور دشمنان ملت ایران در تلاشند مردم نجیب و وفادار به اسلام ونظام اسلامی استان سیستان و بلوچستان را به محرومیت قبل از انقلاب ببرند، در حالی‌ که این راه باطل و به بن بست رسیده، توسط گروهک‌هایی مثل منافقین تجربه شده و اینها باید از تجربه آنان عبرت بگیرند و بیش از این در خدمت استکبار و دشمنان ملت ایران قرار نگیرند و مطمئن باشند که تمام عوامل این جنایت، بحول و قوه الهی و تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی، قضایی و همکاری مردم حزب الله بزودی در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.

توفیفات شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

والسلام
محمد موحدی
دادستان کل کشور
۲۴ آذر ۱۴۰۲

تصاویر شهدای انتظامی در حمله تروریستی به پاسگاه راسک
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۰

شهادت ۱۲ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی

تروریست‌ها موفق به فرار به آن سوی مرز نشدند
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۵

میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: نزدیک به ده تن ترویست به این مقر حمله کردند.

وی ادامه داد: بر اثر تبادل آتش و برتری نیروهای خودی ترویستها مجبور به فرار می‌شوند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: 10 تن از نیروهای فراجا شهید شدند، 6 نفر مجروح شدند و تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند. یک نفر از انها در اختیار نیروهای انتظامی ما است.

وی بیان کرد: تروریست‌ها موفق به فرار به آن سوی مرز نشدند.

اولین تصویر از شهید محمد خمری از شهدای حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۴

شهادت ۱۲ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی

اسامی ۱۱ شهید حمله تروریستی راسک
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۸

مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، محمد خمری، مجید فیروز‌نیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۸

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: در حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک ۱۲ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند، حال برخی از مجروحان وخیم است

انتهای پیام/



یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
خدا به حق فاطمه زهرا ،به خانواده شهیدان صبر عنایت کند، از سردار رادان فرمانده محترم فراجا تقاضا دارم از نظر امنیتی تجهیزات پیشرفته بیشتر در اختیار نیروهای انتظامی که در صف اول برخورد هستند قرار دهد، مرگ بر منافقین
مهدی آقاپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
جان من فدای رهبر و امت
اگر حضرت آقا امر کند سینه سپر میکنیم یه جان بیش نداریم ان هم فدای رهبر و امت
سیدجواد
|
Germany
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
این‌حملات‌شیطان‌‌کثیف‌حرامزاده‌های‌ انگلیس‌وآمریکا‌میباشد‌باید‌‌ ناوهای‌انگلیسی‌وآمریکایی‌درتنگه‌هرمز‌نابود‌شوند‌‌تا‌دیگر‌از‌این‌غلطها‌نکنند
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
سلام،شهادت این غیور مردان به خانواده ایشان تسلیت باد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *