کالا‌ها و خودرو‌های رسوبی پارکینگ‌های آذربایجان‌ شرقی هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

15:25 - 22 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۱۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کالا‌ها و خودرو‌های رسوبی پارکینگ‌های آذربایجان‌ شرقی هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف هرچه سریعتر کالا‌ها و خودرو‌های توقیفی رسوبی در انبار‌ها و پارکینگ‌های استان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ بابک محبوب علیلو در نشست بررسی، ساماندهی و تعیین تکلیف خودرو‌ها و کالا‌های رسوبی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف سریع و فوری خودرو‌های توقیفی اظهار کرد: جلوگیری از رسوب کالا‌ها و تخلیه انبار‌ها از اولویت‌های دستگاه قضایی به شمار می‌آید که در این راستا نظارت بر وضعیت انبار‌ها و تعیین تکلیف آن‌ها در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است. 

وی با تاکید بر دستور العمل ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه گفت: در این دستورالعمل تکالیف متولیان و مسئولان امر به خوبی تعیین شده که باید براساس مفاد آن و با جدیت و مسئولیت‌پذیری به این مسئولیت‌ها عمل کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نسبت به کالا‌ها و خودرو‌های توقیفی باید با رعایت جوانب قانونی اقدام کرد گفت: در رابطه با کالا‌ها و خودرو‌های توقیفی که از گذشته در انبار‌ها موجود هستند باید با سرعت و دقت بالا در چارچوب مقررات عمل کرد.

وی در ادامه جلسه و با تاکید بر اینکه تمام کالا‌های توقیفی و مشخصات صاحبان آن‌ها باید بصورت مستدل و مستند ثبت و پارکینگ‌ها و انبار‌ها به دوربین مدار بسته مجهز شود، در رابطه با تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی جرایم مرتبط با مواد مخدر نیز تصریح کرد: در بازه‌های مشخص شده و به نحو مستمر عوامل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید از پارکینگ‌ها در سطح استان بازرسی به عمل آورده و احیانا اگر خودرو‌هایی در پارکینگ‌های شهرستان‌ها یا بخش‌ها نگهداری می‌شوند به پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با موارد مخدر استان انتقال یابد. 

در پایان این جلسه و پس از استماع مسائل و مشکلات مطرح شده در این حوزه تصمیمات مقتضی در راستای رفع آن‌ها در ۱۸ بند اتخاذ و برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *