دستورات ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر به اردبیل راه‌گشای حل مشکلات مردم بود/ همکاری و تعامل دادگستری اردبیل با نمایندگان استان مثال‌زدنی است

7:50 - 21 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۸۷۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دستورات ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر به اردبیل راه‌گشای حل مشکلات مردم بود/ همکاری و تعامل دادگستری اردبیل با نمایندگان استان مثال‌زدنی است
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل سفر رئیس دستگاه قضا به این استان را راهبردی دانست و گفت: دستورات ويژه‌ رئیس قوه قضاییه در این سفر برای حل مشکلات مردم راه‌گشا بود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با میزان، درباره سفر حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان اردبیل اظهار داشت: سفر‌های رئیس قوه قضاییه به استان‌های کشور در تسریع روند رسیدگی به مشکلاتی که در حوزه دادگستری‌ها وجود دارد مؤثر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا در سفر به اردبیل برای کمک به حل مشکلات با شرایط دادگستری‌ها بیشتر آشنا شد و می‌توان گفت این سفر کاملا راهبردی و کاری بود.

وی دیدار با قضات و کارکنان و شنیدن دغدغه‌هایشان را گامی مؤثر بر اصلاح روند ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان به مراجع قضایی دانست و گفت: دستورات ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر به اردبیل برای حل مشکلات مردم درباره صدور اسناد مالکیت کشت و صنعت مغان و کشت و صنعت پارس راه‌گشا بود.

بدری با اشاره به اینکه تفویض اختیارات از سوی رئیس دستگاه قضا به رئیس کل دادگستری استان اردبیل اقدام بسیار خوبی بود اظهار داشت: این موضوع باعث تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مردم می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نمیر بیان کرد: ارتباط قوه قضاییه با نمایندگان خوب است و می‌توان گفت استان اردبیل در بین چند استان اولی است که چالش و اختلافی بین نمایندگان، دولت و دادگستری ندارد و همکاری و تعامل دادگستری اردبیل با ما مثال‌زدنی وکم‌نظیر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *