رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

قوه قضاییه ارتباط بسیار خوب و فعالی با نمایندگان مجلس یازدهم دارد/ تاکید رئیس دستگاه قضا بر رفع آلودگی هوای اصفهان و بهبود وضعیت زاینده‌رود

7:58 - 20 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۶۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قوه قضاییه ارتباط بسیار خوب و فعالی با نمایندگان مجلس یازدهم دارد/ تاکید رئیس دستگاه قضا بر رفع آلودگی هوای اصفهان و بهبود وضعیت زاینده‌رود
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به دیدار اعضای این مجمع با رئیس قوه قضاییه، گفت: قوه قضاییه ارتباط بسیار خوب، پیشرو و فعالی با نمایندگان مجلس یازدهم دارد و با ادوار قبلی مجلس و قوه قضاییه قابل مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه سلسله دیدار‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی مستمر خود با نمایندگان مجلس، روز شنبه (۱۸ آذر) با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان دیدار کرد.

در همین رابطه عباس مقتدایی، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس قوه قضاییه بیان داشت: محور موضوعات در این جلسه موضوعات قانونی پیرامون زاینده‌رود و نادیده‌انگاشته شدن برخی از قواعدی است که قوه قضاییه در این‌باره ماموریت ذاتی دارد. در این دیدار همه نمایندگان حاضر دیدگاه خود در موضوعات مختلف را بیان کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس قوه قضاییه برخی از مفاد قانونی توزیع عادلانه آب و بخشی از مصوبات۹ ماده ای که لازم‌الاجراست صحبت کردیم. رئیس قوه قضاییه نیز بر اینکه قانون توسط همه باید رعایت شود تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رئیس دستگاه قضا بر اینکه رودخانه زاینده‌رود نیازمند رسیدگی‌های افزون‌تر است تاکید کرد افزود: همچنین مقرر شد جلسه ای در حضور روسای سه قوه و فردی به نمایندگی از مجمع نمایندگان اصفهان برگزار شود که در دست پیگیری است. 

مقتدایی اظهار کرد: در این جلسه ضرورت رفع آلودگی هوا و ضرورت اجرایی شدن قوانین مربوطه و عدم صدور مجوز استفاده از سوخت مازوت در اصفهان نیز مورد تاکید قرار گرفت و رئیس دستگاه قضا ضرورت پیگیری‌های قانونی را مورد تاکید قرار داد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه دیدار اعضای مجمع نمایندگان این استان با رئیس قوه قضاییه به عنوان یک جلسه کاری مصوباتی داشت که در حال پیگیری است، گفت: قوه قضاییه ارتباط بسیار خوب، پیشرو و فعالی را با نمایندگان مجلس یازدهم دارد این موضوع انقدر برجسته است که با ادوار قبلی مجلس و قوه قضاییه قابل مقایسه نیست.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *