رئیس کل دادگستری شهرستان بم: دستگاه قضایی آماده همکاری با گمرک برای رفع مشکلات است

10:07 - 15 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۸۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری شهرستان بم: دستگاه قضایی آماده همکاری با گمرک برای رفع مشکلات است
رئیس دادگستری شهرستان بم در دیدار با سرپرست گمرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ از آمادگی دستگاه قضایی بر همکاری با گمرک در جهت رفع مشکلات و توسعه هرچه بیشتر منطقه خبر داد.

خبرگزاری میزان - رئیس جدید گمرک شهرستان بم به همراه جمعی از کارکنان با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم دیدار کرد.

رئیس دادگستری شهرستان بم در جریان این دیدار ضمن تبریک انتصاب ابراهیم منتخبی به سمت سرپرست گمرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، از آمادگی دستگاه قضایی بر همکاری با گمرک در جهت رفع مشکلات و توسعه هرچه بیشتر منطقه خبر داد.

سلمان اعظمی بر لزوم تعاملات بین دستگاه‌ها در جهت حل مشکلات تاکید و افزود: تاکنون سیاست ما حمایت از دستگاه‌ها و همچنین گمرک شهرستان بوده است، اما باید بپذیریم که در برخی مسائل کوتاهی و ترک فعل صورت گرفته است و می‌تواند حاکی از عدم نظارت دقیق مسئولین بر کار‌های مجموعه قلمداد شود و باید تلاش بر این باشد که بروکراسی در ادارات به حداقل میزان خود کاهش یابد.

وی یاداور شد: از وظایف رئیس هر اداره اشراف کامل بر مسائل و مشکلات مجموعه خود است و گمرک باید انبار‌های خود را تحت نظارت دوره‌ای قرار دهد تا مسائلی همچون کانتینر اهدایی و دستگاه سی تی اسکن به وجود نیاید، زیرا مردم چنین قصوراتی را نخواهند پذیرفت.

در ادامه جلسه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تبریک انتصاب منتخبی به سرپرستی گمرک منطقه ویژه گفت: گمرک شهرستان بم و منطقه ویژه اقتصادی از موقعیت و اهمیت ویژه‌ای در منطقه برخوردار است.

جعفری زاده ضمن اشاره به اثر توسعه منطقه ویژه اقتصادی در توسعه شهرستان، عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی همانگونه که از مزیت‌های توسعه برخوردار است مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد و مسئله ورود و خروج کالا‌ها باعث ایجاد نگرانی‌هایی شد.

وی با اهمیت لزوم اجرای قانون گفت: بنای دستگاه قضایی بر حل مشکلات است و هر چقدر ورود و خروج کالا‌ها سرعت داشته باشد قطعاً به توسعه منطقه کمک می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در پایان با اشاره به پیشینه مدیریتی سرپرست جدید گمرک شهرستان ابراز امیدواری کردند: با تعامل و همکاری بین مجموعه قضایی و گمرک و تشدید نظارت ها، در آینده شاهد توسعه هر چه بیشتر منطقه باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان بم گمرک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *